کد خبر : 109550
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 سپتامبر 2017 - 23:58
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اگر قیام امام حسین نبود امروزه خبری از اسلام ناب محمدی نبود بسته هستند

اگر قیام امام حسین نبود امروزه خبری از اسلام ناب محمدی نبود

اگر قیام امام حسین نبود امروزه خبری از اسلام ناب محمدی نبود

آیت الله حاجی زاده گفت: امسال تقارنی که ایام محرم با هفته دفاع مقدس دارد، فوق‌العاده پربرکت و مهم است، زیرا نظام ما برگرفته از نهضت امام حسین (ع) است.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه اهر؛ در مراسم صبحگاه مشترک نیروی‌های مسلح اهر؛ گفت: امسال تقارنی که ایام محرم با هفته دفاع مقدس دارد، فوق‌العاده پربرکت و مهم است، زیرا نظام ما برگرفته از نهضت امام حسین (ع) است.

همان اهدافی که امام حسین (ع) قیام کرده‌اند و در فرمایشات خود در مسیر و در زمان قیام مطرح کرده‌اند را با نهضت امام خمینی (ره) مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم این انقلاب نیز در همان مسیر و اهداف بوده است. دفاع مقدس نیز در همین راستا بوده است.

وی در ادامه اذعان داشت: علت و فلسفه قیام امام حسین (ع) امربه‌معروف و نهی از منکر است، و ایشان امربه‌معروف و نهی از منکر را چندین بار تکرار کرده‌اند. امام حسین (ع) شهید امربه‌معروف و نهی از منکر است. امربه‌معروف چندین نوع است و یکی از آن‌ها امربه‌معروف لسانی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری است ولی امام حسین (ع) با تمام وجود و با تمام یاران و خانواده اقدام به امربه‌معروف و نهی از منکر کرده است. ایشان فرموده‌اند: از هر چیز خود گذشته‌ام تا دین خدا در زمین احیا شود.

آیت‌الله حاجی‌زاده اظهار داشت: اگر قیام امام حسین نبود؛ امروز از اسلام ناب و اسلام اهل‌بیتی خبری نبود. امام حسین (ع) برای برقراری حکومت دینی قیام کرد تا عدالت را برپا کند و دست مظلومان را بگیرد. نظام ما نیز برگرفته از اهداف امام حسین (ع) بوده و ما هم با همین اهداف قیام کرده‌ایم و با منکری به نام طاغوت مبارزه کرده‌ایم.

اهداف عاشورایی انقلاب و رهبری مقام معظم رهبری باعث شده است ابرقدرت‌هایی مثل آمریکا را له و گیج کنیم و باگذشت ۳۸ سال هنوز نتوانسته‌اند غلطی بکنند و گاهی از دور مانند سخنان ترامپ، سخنان بیهوده و مضحکی می‌زنند که آبروی خود را در دنیا می‌برند.

امام‌جمعه اهر، تصریح کرد: تنها کشوری که با مستکبران و داعش به‌درستی مبارزه کرده است، دولت ایران است و آن‌ها نیز این را می‌دانند و از دست اقتدار و قدرت ایران عصبانی هستند.

انقلاب اسلامی به‌خوبی پیش می‌رود و زمینه را برای ظهور امام زمان (عج) آماده می‌کند.

هرلحظه باید ارتباط خود را با خداوند متعال بیشتر کنیم. باید مردم ما ببینند امثال شهید حججی چه خصوصیتی دارد که خداوند متعال اسم این شهید بزرگوار را به زبان مردم دنیا انداخته است.

امام‌جمعه اهر در پایان، تصریح کرد: این‌گونه افراد اسوه هستند. کسی که از خون خود بگذرد ارتباطش باخدا و امامان بخصوص امام حسین (ع) است و خداوند هم این‌گونه بزرگی و عزت به او می‌دهد.

امیدواریم انشا الله دشمنان ما در رأس آن‌ها آمریکا، اسرائیل، وهابیت و انگلیس محو و نابود شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.