کد خبر : 109534
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 سپتامبر 2017 - 22:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اعضای شورای شهر اهر عضو کدام پایگاه مقاومت بسیج هستند؟ بسته هستند

اعضای شورای شهر اهر عضو کدام پایگاه مقاومت بسیج هستند؟

اعضای شورای شهر اهر عضو کدام پایگاه مقاومت بسیج هستند؟

حسن سیفی: برنامه محفل انس با قرآن همه‌ساله با حضور قاریان برتر شهرستانی و گروه تواشیح برگزار می‌گردد.

به گزارش اهروصال؛ حسن سیفی؛ فرمانده پایگاه شهید باکری در گفتگو با اهروصال؛ درباره تاریخچه و اعضای پایگاه؛ اظهار داشت: بنده از سال ۸۳ به‌عنوان فرمانده این پایگاه معرفی‌شده‌ام و در این مدت چندین بار به‌عنوان پایگاه نمونه و اسوه انتخاب‌شده‌ام.

وی در ادامه تصریح کرد: در اوایل طرح صالحین پایگاه ما به‌عنوان پایگاه پایلوت انتخاب شد و طرح صالحین در این پایگاه اجرا شد.

فرمانده پایگاه تصریح کرد: ما در پایگاه ۷ نفر پاسدار رسمی داریم که از این تعداد ۲ نفر آن‌ها به‌عنوان مدافع حرم در سوریه حضور پیداکرده‌اند که هم‌اکنون نیز یکی از آن‌ها در سوریه حضور دارد. ۱۵ نفر هم از سایر نیروی‌های مسلح مانند ارتش و نیروی انتظامی در پایگاه ما عضو هستند.

وی در ادامه افزود: ۸ نفر شهید دفاع مقدس، ۵ نفر جانباز نیز از افتخارات پایگاه ما محسوب می‌شوند. همچنین ۳ نفر روحانی، ۳ نفر از شوراهای شهر، ۴ نفر دارنده مدال طلای کشوری ورزش رزمی هالا و ۴ نفر مدرک دکتری در پایگاه ما فعالیت دارند که از این میان پزشک معتمد سپاه ناحیه اهر نیز از این پایگاه است.

وی در خصوص برنامه‌های اجرایی پایگاه؛ اذعان داشت: برنامه محفل انس با قرآن همه‌ساله با حضور قاریان برتر شهرستانی و گروه تواشیح برگزار می‌گردد. همچنین کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن برای بسیجیان برگزارشده و مراسم جزء خوانی و ختم قرآن در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

برای علاقه‌مندان نیز کلاس‌های احکام، اخلاق و اصول اعتقادی نیز برگزار می‌شود.

در سال گذشته چندین بار با حضور روحانی مسجد، بسیجیان، اهالی محل و مسئول امربه‌معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا؛ سرهنگ غفار ملکی در منازل شهدا حضور پیداکرده‌ایم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان با همکاری بسیجیان پایگاه بسته‌های غذایی تهیه و در بین خانواده‌های بی‌بضاعت حوزه استحفاظی پایگاه توزیع‌شده است.

همچنین ۱۰۰ تخته پتو و اقلام موردنیاز مدافعان حرم توسط بسیجیان پایگاه جمع‌آوری‌شده و به ستاد پشتیبانی حضرت زینب تحویل‌شده است و مبالغ نقدی جمع‌آوری‌شده نیز به‌حساب ستاد پشتیبانی مدافعان حرم واریز یا به حوزه مربوطه تحویل داده‌شده است.

سیفی مطرح کرد: هرساله در ولادت حضرت ابوالفضل (ع) از خانواده جانبازان دیدار شده و در ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، با اهدای شاخه گلی از پاسداران پایگاه تجلیل می‌شود.

همچنین برنامه‌ای با حضور خانواده متربیان در پایگاه برگزار گردیده و در خصوص نحوه اجرا برنامه‌ها از آن‌ها نظرخواهی می‌شود.

همه‌ساله اردوی زیارتی، فرهنگی و تربیتی به مقاصد مشهد، جمکران، قم و سایر اماکن زیارتی و تفریحی برگزار می‌شود.

برنامه فرهنگی و آموزشی پیشگیری از اعتیاد در پایگاه برای بسیجیان و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

همین‌طور برای دانش آموزان کلاس‌های تقویتی با حضور معلمین در محل پایگاه به‌صورت رایگان برای اعضا برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه شهید باکری؛ در پایان اظهار داشت: تعداد بالای ۸۰ نفر از اعضای پایگاه کارمند رسمی ادارات بوده و ۲ نفر از اعضا؛ باشگاه رزمی فعال در سطح شهردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.