کد خبر : 109429
تاریخ انتشار : جمعه 22 سپتامبر 2017 - 23:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مواظب باشیم فضای مجازی جوانان ما را به سمت بی‌تفاوتی به مسائل فرهنگی و اسلامی نکشاند / دشمن در حال جنگ نرم با ایران است بسته هستند

مواظب باشیم فضای مجازی جوانان ما را به سمت بی‌تفاوتی به مسائل فرهنگی و اسلامی نکشاند / دشمن در حال جنگ نرم با ایران است

مواظب باشیم فضای مجازی جوانان ما را به سمت بی‌تفاوتی به مسائل فرهنگی و اسلامی نکشاند / دشمن در حال جنگ نرم با ایران است

سرهنگ ایمانی: رزمندگان اسلام ۸ سال با تجهیزاتی به‌مراتب کمتر و با دستان خالی در مقابل رژیم بعثی ایستادند.

به گزارش اهروصال؛ سرهنگ ایمانی؛ فرمانده سپاه ناحیه اهر در سخنان خود پیش از نماز جمعه؛ با اشاره به نفوذ دشمن و جنگ نرم، گفت: از تمامی حلقه‌های صالحین بابت حضور مؤثر خود در حلقه‌های تربیتی جهت مقابله با جنگ نرم و نفوذ فرهنگی دشمن کمال تشکر راداریم.

وی در ادامه اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند: دفاع مقدس اوج افتخارات مردم ایران است. انشا الله این انقلاب با دستان مقام معظم رهبری (مدظله) تقدیم امام زمان (عج) شود.

وی در خصوص تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس؛ مطرح کرد: هرساله بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس مقارن است و امسال به جهت دهه اول ماه محرم، دهه امربه‌معروف و نهی از منکر نیز با این مناسبت‌ها تقارن پیداکرده است و انشا الله همه ما از آمران به معروف و ناهیان از منکر باشیم.

وی تصریح کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر مانند نماز از واجبات دین است. بر اساس فرموده مقام معظم رهبری باید مباحث خاطرات دفاع مقدس نسل به نسل منتقل شود تا دوران دفاع مقدس فراموش نشود. این شهدا و جانبازان هستند که باعث شده‌اند در دنیا سرمان را بالا بگیریم.

وی در خصوص انقلاب اسلامی، اذعان داشت: زمانی که طاغوت مردم را درصحنه دید، از طرف آمریکا ۶ گروه کارشناسی در دی‌ماه ۵۶ به ایران آمد تا وضعیت را بررسی کند و پس از دیدن تجهیزات مستقرشده در شهر به آمریکا برگشته و گفتند ایران مانند جزیره‌ای مستحکم است و امکان سقوط رژیم پهلوی به‌هیچ‌عنوان وجود ندارد؛ ولی باراهنمایی امام (ره) و رشادت جوانان ایران ۱۰ ماه بعد شاه فرار کرد و انقلاب به پیروزی رسید. آن‌هم با دستان خالی در مقابل توپ و تانک رژیم پهلوی.

پس‌ازآن برنامه‌ریزی کردند تا درگیری‌های داخلی راه بیندازند و با آتش زدن خرمن‌های روستایی‌ها و ترورها قصد از بین بردن آرامش داخلی و ایجاد درگیری داخلی داشتند ولی به اهداف خود نرسیدند و با جنگی تمام‌عیار علیه ایران به مقابله با ایران از راه‌های زمینی و هوایی و دریایی برای جنگ با مردم ایران آمدند. مردمی که تازه انقلاب کرده بودند و هنوز ارتش منظمی نداشتند و با دستان خالی در مقابل رژیم بعثی عراق ایستادند.

رزمندگان اسلام ۸ سال با تجهیزاتی به‌مراتب کمتر و با دستان خالی در مقابل رژیم بعثی ایستادند.

دشمن ما را با تهدیدات سخت و نیمه سخت آزمود و شکست خورد. امروزه پهباد های دشمن که برای جاسوسی وارد خاک ایران می‌شوند در جا ساقط می‌شوند و تفنگ‌داران آن‌ها که قصد ورود به آب‌های ایران را داشتند با ذلت و خاری دستگیرشده و به اسارت درمی‌آیند.

دشمن سعی دارد با جنگ نرم و فرهنگی به ایران نفوذ کند

وی در ادامه در رابطه با جنگ نرم، افزود: از تهدیدات سخت و نیمه سخت بگذریم، اکنون دشمن سعی دارد با جنگ نرم و فرهنگی در ایران نفوذ کند. متأسفانه مزدوران مستکبران جهانی در داخل کشور نیز به آنان کمک می‌کنند.

مردم ما در قبل از انقلاب اسلامی نیز نامشان شیعه بود ولی در راستای تحقق نهضت حسینی اجازه‌ای به مردم ایران داده نمی‌شد. در باب امربه‌معروف و نهی از منکر کوتاهی‌هایی شده بود؛ اما امروزه در هر نقطه‌ای از جهان را نگاه کنید انقلاب اسلامی ما نفوذ پیدا می‌کند و همه ما موظف هستیم در راستای بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) لبیک بگوییم. امروزه تمام دشمنان ما اعتراف می‌کنند که انقلاب اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری راه نفوذ در دل مردم جهان را پیداکرده است. مردم برگرفته از انقلاب اسلامی شعارهای اسلامی در دنیا سر می‌دهند و صدور انقلاب اسلامی که از فرمان‌ها امام (ره) است تحقق پیداکرده است و این باعث شده دشمنان ما به‌شدت ترسیده‌اند.

سرهنگ ایمانی در ادامه مطرح کرد: باید مواظب باشیم فضای مجازی جوانان ما را به سمت بی‌تفاوتی به مسائل فرهنگی و اسلامی نکشاند. امروزه دشمن سعی در سلطه نوین دارد و سعی دارد به ریاست قوه‌های نظام نفوذ کرده و دستور صادر کند و برای مردم ایران تصمیم‌گیری کند. مسئولان ما باید حواسشان جمع باشد که این انقلاب مدیون خون شهدا است.

وقتی لباس جوانان ما در خارج از کشور طراحی می شود مطمئن باشید دشمن نفوذ می کند

وی در خصوص صنعت مد در ایران خاطرنشان کرد: وقتی برای جوانان، زنان و مردان ما در خارج از این کشور لباس طراحی می‌شود مطمئن باشید دشمن نفوذ می‌کند برای همین به مقامات می‌گوییم باروحیه انقلابی و جهادی عمل کنند.

ما افتخار می‌کنیم که سپاه ما در راستای فقرزدایی و محرومیت‌زدایی جهادی و انقلابی عمل کرده است و در محرومیت‌زدایی و جنگ اقتصادی وظیفه خود می‌بینیم که پیش‌قدم باشیم. در روستاهایی که مدرسه ندارند مدرسه می‌سازیم. در طول هفته دفاع مقدس شاهد افتتاح کانال و منبع آب، مدرسه و خانه محرومان توسط سپاه خواهید بود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.