کد خبر : 109389
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 سپتامبر 2017 - 18:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کسی که با شعار مرگ بر آمریکا در مسجد مخالفت کند در زمین دشمن بازی می کند بسته هستند

کسی که با شعار مرگ بر آمریکا در مسجد مخالفت کند در زمین دشمن بازی می کند

کسی که با شعار مرگ بر آمریکا در مسجد مخالفت کند در زمین دشمن بازی می کند

سرهنگ ایمانی گفت: مطلب مهمی که نباید فراموش شود این است که وقتی در تاریخ می‌نگریم اشخاصی را می‌بینیم که وقتی ندای اسلام و اسلام‌خواهی بلند می‌شود و می‌بینند منافع شخصی خودشان به خطر افتاده است، از تقدسات و احساسات مذهبی مردم در جهت منافع شخصی خودشان استفاده می‌کنند.

به گزارش اهروصال؛ سرهنگ ایمانی، فرمانده سپاه ناحیه اهر، در جمع نمازگزاران مسجد ابواسحاق اهر؛روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه پس از نماز ظهر و عصر؛ ضمن بیان اهمیت نمازهای جماعت، گفت: مطلب مهمی که نباید فراموش شود این است که وقتی در تاریخ می‌نگریم اشخاصی را می‌بینیم که وقتی ندای اسلام و اسلام‌خواهی بلند می‌شود و می‌بینند منافع شخصی خودشان به خطر افتاده است، از تقدسات و احساسات مذهبی مردم در جهت منافع شخصی خودشان استفاده می‌کنند.

شعار مرگ بر آمریکا از زمانی در ایران شروع شد که آمریکا پس از سقوط رژیم پهلوی، نه‌تنها از حمایت وی دست برنداشت و حق ملت ایران را در استقلال، تعیین سرنوشت خویش و… به رسمیت نشناخت، بلکه پس از پیروزی ملت ایران بر آن رژیم، همچنان به مخالفت‌های خویش با این مردم ادامه داد؛ بلوکه کردن اموال ایران، پناه دادن به محمدرضا پهلوی، تحریک گروه‌های ضدانقلاب، ایجاد غائله در مناطق مختلف کشور، تحمیل جنگ هشت‌ساله به‌وسیله‌ی صدام، تحریم ملت ایران، ممانعت از دست‌یابی ایران به فنّاوری هسته‌ای و …، گوشه‌هایی از دشمنی آمریکا با ملت ایران بوده و هست.

کسی که اجازه نمی‌دهد در مسجد فریاد استکبارستیزی بلند شود، بخواهد و نخواهد در زمین دشمن بازی می‌کند.

سرهنگ ایمانی در خصوص اعمال ماه محرم، اذعان داشت: ماه محرم می‌رسد و جوری باشد که عزاداری ما در راستای نهضت سیدالشهدا علیه‌السلام باشد. وقتی حضرت سیدالشهدا اعمال حج خود را ناتمام گذاشت و به سمت صحرای نینوا حرکت کرد، فرمود: قیام من به خاطر احیای امربه‌معروف، نهی از منکر و احیای سیره جدم رسول‌الله است.

باید در ماه محرم اعمالی که انجام می‌دهیم در راستای نهضت حضرت سیدالشهدا باشد و این‌گونه نباشد که ظاهر ما حسینی و باطن ما یزیدی باشد.

وی در ادامه افزود: از تمامی شما کمال تشکر رادارم که در این مسجد حضور پیدا کردید، شاید جای شما تنگ باشد. رسالت سپاه این است که هر جا مردم نیاز به کمک داشته باشند برای مردم یاری و خدمتگزاری آماده کمک‌رسانی است.

در زلزله ارسباران، سپاه و بسیج پیش‌قدم بود، هر جا نیاز باشد به روستایی آب‌رسانی شود، سپاه پیش‌قدم هست. همه شاهد هستید که اکنون سپاه ناحیه اهر در دهستان ورگهان به ۳۲ روستا خدمات‌رسانی می‌کند. در طول چندین سال که منبع آبی وجود نداشت، امروزه منبع آب در آن برخی روستاهای دورافتاده ایجاد کرده‌ایم. هر جا نیاز باشد مردم ویزیت رایگان شوند و پزشک می‌رود و در قالب بسیج سازندگی سپاه حضور پیدا می‌کند. اگر لازم است نماز جماعت تقویت شود، کل نیروی بسیج در آنجا حضور پیدا می‌کند.

وی در ادامه مطرح کرد: انقلاب اسلامی نیازمند حضور گسترده مردم و مردم نیازمند انقلاب اسلامی هستند و هردو درهم‌تنیده هستند.

مسجد سنگر عبادی، سیاسی است و چیز جدای از هم نیست و روزی که پیامبر اسلام (ص) از مکه به مدینه رسیدند در اولین روز بنای مسجد را گذاشتند. استفاده محض عبادی از مسجد فایده‌ای ندارد.

در بحث لعن استکبار که مبنای قرآنی دارد آیت‌الله سیستانی نیز تأکیددارند که باید این کار انجام شود؛ اما برخی‌ها که به بعضی از کانال‌ها متصل هستند و نفع شخصی می‌برند این کار را نمی‌کنند و درصدد هستند که مردم را از انقلاب و اسلام جدا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر مطرح کرد: در راستای اهمیت بصیرت باید گفت: در زمان امام حسین (ع) برخی از کوفیان وقتی کار از کار گذشت پشیمان شدند گرچه پشیمانی دیگر سودی نداشت.

وقتی امیرالمؤمنین عهده‌دار امور مسلمین شد، فرمود: بیت‌المال را گرچه مهریه زنان خودکرده باشید از شما باز پس خواهم گرفت، فتنه‌هایی مانند فتنه جمل و خوارج را راه انداختند.

مظلومیت امامان ما به دلیل وجود اشخاصی بود که می‌دیدند، می‌شنیدند ولی کاری نمی‌کردند.

سرهنگ ایمانی در آخر مطرح کرد: اسلام شاید در بازه‌ای از زمان ضعیف شود، ولی از بین نمی‌رود و با ظهور امام زمان (عج) عدالت کل زمین را فرا خواهد گرفت.

مستکبرین همان یزیدیان زمانه هستند و مردم باید آگاه باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.