کد خبر : 109386
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 سپتامبر 2017 - 17:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اوقات رسیدگی به پرونده ها در اهر به ۳۰ روز رسیده است / شهبازپور شبانه روز برای انجام وظایف خود تلاش کرده است بسته هستند

اوقات رسیدگی به پرونده ها در اهر به ۳۰ روز رسیده است / شهبازپور شبانه روز برای انجام وظایف خود تلاش کرده است

اوقات رسیدگی به پرونده ها در اهر به ۳۰ روز رسیده است /  شهبازپور شبانه روز برای انجام وظایف خود تلاش کرده است

حجت الاسلام نظری گفت: امنیت منطقه به حول و قوه الهی مطلوب و قابل رضایت است و جرائم خشن از سال ۹۱ به بعد اتفاق نیفتاده است و امنیت حاصل است.

به گزارش اهروصال؛ حجت‌الاسلام نظری، ریاست دادگستری شهرستان اهر، در مراسم تودیع و معارفه دادستان انقلاب و عمومی اهر، گفت: وظیفه دستگاه قضا این است که بهترین خدمت را به مردم ارائه دهد. امنیت منطقه به حول و قوه الهی مطلوب و قابل رضایت است و جرائم خشن از سال ۹۱ به بعد اتفاق نیفتاده است و امنیت حاصل است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشکل اصلی منطقه اقتصاد ضعیف آن است، دستگاه قضا تمام و کمال از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در چهارچوب قانون حمایت می‌کند.

علیرغم اینکه هرساله با افزایش پرونده مواجه هستیم ولی اوقات رسیدگی برای پرونده‌ها در اهر نهایت به ۳۰ روز رسیده است. با توجه به اینکه امکانات که ما در دسترس داریم به‌خصوص بحث اوراق قضایی که به‌صورت الکترونیکی صادر می‌شود باعث افزایش سرعت عمل شده است.

ریاست دادگستری اهر در آخر خاطرنشان کرد: ۱۴ سال با آقای شهباز پور همکاری داشته‌ایم و وحدت و صمیمیتی که دستگاه قضای شهرستان اهر داشته است با هیچ‌چیز قابل قیاس نیست.

دادستانی یک سمت مهمی است و آقای شهباز پور در راستای انجام وظایف خود تمامی تلاش خود را انجام داده و شبانه‌روز تلاش کرده‌اند.

اکنون آقای عبدالهی بازپرس شعبه اول دادگاه عمومی و انقلاب اهر به سمت دادستان اهر منصوب می‌گردد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.