کد خبر : 109333
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 سپتامبر 2017 - 23:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اجرای ۴۰ برنامه مهم توسط سپاه ناحیه اهر بسته هستند

اجرای ۴۰ برنامه مهم توسط سپاه ناحیه اهر

اجرای ۴۰ برنامه مهم توسط سپاه ناحیه اهر

علیرضا کریم پور گفت: با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، سپاه ناحیه اهر در نظر دارد ۴۰ برنامه مهم اعم از ۱۵ پروژه عمرانی مانند خانه عالم، پایگاه‌های بسیج تازه ساخته‌شده و خانه‌های محرومان را افتتاح کند.

به گزارش اهروصال؛ علیرضا کریم پور معاونت فرهنگی سپاه ناحیه اهر در شورای اداری شهرستان اهر، گفت: با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، سپاه ناحیه اهر در نظر دارد ۴۰ برنامه مهم اعم از ۱۵ پروژه عمرانی مانند خانه عالم، پایگاه‌های بسیج تازه ساخته‌شده و خانه‌های محرومان را افتتاح کند. همچنین ۲۵ برنامه فرهنگی و معنوی در سطح شهرستان اهر به اجرا درخواهد آمد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فراخوان جشنواره شعر ارسباران، یادواره شهدا در شهر و روستاها و شهدای دانش‌آموز، عطرافشانی مزار شهدا و تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس، خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس در مدارس، کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، نمایشگاه عکس، ایستگاه صلواتی، محفل شعر با مضامین شهدا و دفاع مقدس، ایستگاه صلواتی، ویژه‌برنامه مذهبی و دعا و خدمت‌رسانی به حاشیه شهر با همکاری شهرداری اهر را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه اهر همچنین از حضور حجت‌الاسلام فروغی هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و دهه امربه‌معروف و نهی از منکر با محوریت هیئت رزمندگان اسلام در شهرستان اهر خبر داد و افزود: در طول این دهه شهرستان اهر میزبان این استاد اخلاق و اندیشمند دینی در شهرستان اهر خواهد بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.