کد خبر : 109330
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 سپتامبر 2017 - 22:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دستگاه قضایی از سرمایه گذاران حمایت می کند بسته هستند

دستگاه قضایی از سرمایه گذاران حمایت می کند

دستگاه قضایی از سرمایه گذاران حمایت می کند

حجت الاسلام محمد علی نظری مطرح کرد: دستگاه قضایی در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی در کنار دولت و دستگاه‌های اجرایی از سرمایه‌گذاران و کسانی که علاقه‌مند برای تولید و اشتغال‌زایی در منطقه هستند، حمایت کرده و به این‌گونه پرونده‌ها خارج از نوبت رسیدگی می‌کند.

 به گزارش اهروصال،حجت‌الاسلام محمدعلی نظری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر اظهار داشت: دستگاه قضایی در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی در کنار دولت و دستگاه‌های اجرایی از سرمایه‌گذاران و کسانی که علاقه‌مند برای تولید و اشتغال‌زایی در منطقه هستند، حمایت کرده و به این‌گونه پرونده‌ها خارج از نوبت رسیدگی می‌کند.

وی گفت: متأسفانه این شهرستان متناسب با موقعیت پیشینه تاریخی و فرهنگی خود پیشرفت مطلوبی نداشته و امکانات موجود شهرستان متناسب با قابلیت‌های منطقه نیست و از شهرهای هم‌تراز خود و از قافله پیشرفت در اکثر زمینه‌ها عقب مانده است که امیدواریم با همراهی مردم و مسوولان شاهد رونق اقتصادی و افزایش زمینه‌های اشتغال باشیم.

این مقام مسئول قضایی در قستی دیگر از سخنان خود با تأکید بر رعایت قانون در ادارات به خصوص مسائل مالی اظهار کرد: دستگاه قضایی با تخلف در این‌گونه موارد و مسائل مالی همچنین حیف و میل بیت‌المال با حساسیت لازم در صحنه حاضر بوده و با هرکس که به بیت‌المال دست‌درازی کند به شدت برخورد می‌‌کند و ما موظف به حمایت از مردم و حقوق حقه آنها هستیم.

نظری، از کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها در مدت زمانی ۲۰ تا ۳۰ روز خبر دارد و اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتوان زمینه را برای رضایت‌مندی مردم فراهم کرد.

وی با اشاره به اهمیت جاده اهر – تبریز از مسوولان ذی‌ربط خواست در اجرای این پروژه و اختصاص اعتبارات لازم تسریع کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.