کد خبر : 109328
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 سپتامبر 2017 - 22:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دشمن اقتدار ایران را آزموده و شکست خورده است / نباید هیئت ها سکولار شوند بسته هستند

دشمن اقتدار ایران را آزموده و شکست خورده است / نباید هیئت ها سکولار شوند

دشمن اقتدار ایران را آزموده و شکست خورده است / نباید هیئت ها سکولار شوند

آیت الله حاجی زاده گفت: مسئله محرم و صفر برای ما مهم است و هرچه داریم از محرم و صفر است، حتی انقلاب اسلامی از آموزه‌های قیام امام حسین (ع) بهره گرفته است.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده امام‌جمعه اهر در شورای اداری، گفت: تمامی مواردی که مهندس محمودی مطرح کردند قابل‌توجه است و مسئولان باید این تذکرات را جدی تلقی کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: در آستانه محرم‌الحرام قرارگرفته‌ایم و ضمن تسلیت این ایام باید گفت: مسئله محرم و صفر برای ما مهم است و هرچه داریم از محرم و صفر است، حتی انقلاب اسلامی از آموزه‌های قیام امام حسین (ع) بهره گرفته است. مراکز فرهنگی باید توجه جدی داشته باشند تا مسئله عزاداری روبه‌جلو پیش رود.

وی خاطرنشان کرد: در زمان امام حسین (ع) ظالم یزید بود و اکنون ظالم زمان ما مستکبران جهانی هستند. اصل عزاداری باید حفظ شود ولی مطالب بروز و موردنیاز جوانان نیز باید مطرح شود. وقتی عزاداری‌ها هدف‌دار باشد لرزه به دل دشمنان می‌افتد.

وی در خصوص موکب اربعین، اظهار داشت: سال قبل توفیق راه‌اندازی موکب اربعین را داشتیم و اهر جزو معدود شهرهایی بود که موکب اربعین داشت.

وی در ادامه مطرح کرد: همچنان که مستحضر هستید هفته اول محرم به نام هفته امربه‌معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است و اگر امربه‌معروف و نهی از منکر جدی گرفته شود تمامی معضلات اجتماعی نیز حل می‌شود.

بنا به فرموده امام علی (ع): تمامی اعمال حسنه و جهاد فی سبیل الله در مقابل امربه‌معروف و نهی از منکر مانند آب دهان در مقابل دریایی ژرف است. تذکر لسانی نباید فراموش شود.

دشمن قبلا اقتدار ایران را آزموده و شکست خورده است

وی در خصوص اقتدار جمهوری اسلامی ایران، مطرح کرد: دشمن اقتدار ایران را در دفاع مقدس دیده است و امروزه جرئت ورود به ایران را ندارد. ما نیز باید جوانان خود را با خاطرات دفاع مقدس آشنا کنیم.

وی در خصوص مسائل شهری؛ اذعان داشت: در رابطه با مشکلات شهری یک نفر کاری از پیش نمی‌برد و همه ادارات باید تعامل داشته باشند. اگر وحدت و اتحاد نباشد عمل ما نیز به‌جایی نمی‌رسد. افق فکری ما باید باز باشد. در این رابطه آیه‌ای از قرآن کریم هست که خداوند متعال می‌فرماید: بدانید که پروردگار متعال با متقی‌ها است و در آیه دیگری می‌فرماید: آیا پروردگار متعال برای بنده‌اش کافی نیست؟

باید کارهایمان خالصانه باشد و مسئولین به فکر دنیا نباشند و به فکر آخرت خود باشند و بااحساس خدمت‌گزاری پیش بروند. جوری نباشد یک‌تکه کاغذ و حکم انسان را ازخودبی‌خود کند که اگر این‌گونه بشود پیرو شیطان شده و همه‌چیز را از دست می‌دهد.

امام‌جمعه اهر در آخر خاطرنشان کرد: امیدوارم با تلاش خود و توجه به منویات مقام معظم رهبری و توجه به امام زمان (عج) درراه پیشرفت گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.