کد خبر : 109309
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 سپتامبر 2017 - 21:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حضور مدیران در وقت اداری یک وظیفه است / مسئولین باید گزارش عملکرد خود را به رسانه ها بدهند بسته هستند

حضور مدیران در وقت اداری یک وظیفه است / مسئولین باید گزارش عملکرد خود را به رسانه ها بدهند

حضور مدیران در وقت اداری یک وظیفه است / مسئولین باید گزارش عملکرد خود را به رسانه ها بدهند

زاهد محمودی گفت: در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم و تمامی دستگاه‌ها باید همکاری لازم را در این راستا بکنند.

به گزارش اهروصال؛ زاهد محمودی؛ فرماندار اهر در جلسه شورای اداری اهر در رابطه با بازگشایی مدارس، گفت: در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم و تمامی دستگاه‌ها باید همکاری لازم را در این راستا بکنند.

همچنین هفته دفاع مقدس در پیش رو هست و باید تمامی دستگاه‌ها با همکاری همدیگر طبق برنامه ابلاغی پیش بروند.

وی در خصوص خدمت‌رسانی به مردم اظهار داشت: خدمت به مردم در نظام اسلامی هدف و توفیق الهی است و خداوند متعال نعمت خدمت‌رسانی به مردم را به ما اعطا کرده است و ما باید از این نعمت طوری استفاده کنیم که مردم به نیکی از ما یاد کنند.

مقام معظم رهبری در اول سال بحث اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال را مطرح کرده‌اند و هدف ما نیز افزایش تولید در شهرستان اهر است.

وی در ادامه اذعان داشت: هر مدیری که می‌بیند برای خدمت‌رسانی به مردم مناسب نیست و توانایی تحقق شعار سال را ندارد می‌تواند جایگاه خود را به شخصی بدهد که توانایی انجام این کارها را دارد.

وظیفه مدیران اطاعت از منویات رهبری است

وی خاطرنشان کرد: وظیفه هر مدیری اطاعت از منویات مقام معظم رهبری است و در کنار آن توجه به برنامه‌های دولت نیز نباید فراموش شود. ما از بدنه دولت هستیم و باید برای تقویت دولت گام برداریم.

محمودی در خصوص تکریم ارباب‌رجوع، تصریح کرد: منظور از تکریم ارباب‌رجوع استقبال با لبخند از ارباب‌رجوع نیست بلکه منظور صدور مجوزهای لازم در اسرع وقت می‌باشد.

وی در خصوص فعالیت مدیران در ادارات مطرح کرد: بحث جانشین پروری در ادارات باید جدی گرفته شود و طوری نباشد که مدیر تمام مسئولیت‌ها را خود به دست بگیرد و وقتی این مدیر بازنشسته شود بقیه کارمندان اداره نتوانند کارهای اداره را به‌پیش ببرند.

همچنین باید سند توسعه شهرستان را مدنظر قرار دهند و با توجه به ظرفیت‌های شهر در جهت آبادانی و گسترش اقتصاد شهر گام بردارند.

همچنین برخی مدیران در زمان اداری در ادارات حاضر نمی‌شوند، این‌یک کار اشتباه است و نباید این‌طور باشند، حضور در وقت اداری در ادارات یک وظیفه و یک قانون است و هریک از مدیران نیاز به مأموریت یا مرخصی داشته باشند باید با فرمانداری هماهنگ شوند.

همچنین گزارشی از عملکرد ۶ ماه گذشته و برنامه ۶ ماه پیش رو ارائه دهند.

مسئولین باید گزارشی از عملکرد خود به رسانه ها بدهند

وی در ادامه اظهار داشت: نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه یکی از اولویت‌ها باید مدنظر قرار گیرد و در دستور کار خود قرار دهند و گزارشی از عملکرد خود به خبرنگاران بدهند و این کار مستلزم فعال شدن روابط عمومی ادارات است.

وی در خصوص کارگروه‌ها، گفت: رئیس ادارات باید در تمامی کارگروه‌ها حضورداشته باشند و در خدمت‌رسانی به مردم و دستگاه‌ها از هیچ‌چیزی دریغ نکنند.

همچنین شورای راهبردی تولید شهرستان باید فعال شود و در این میان بحث همدلی و هماهنگی بین دستگاه‌ها بسیار مهم بوده و باید اجرایی شود.

فرماندار اهر در آخر اذعان داشت: هرکدام از دستگاه‌ها اختلافی داشته باشند باید به شورای حل اختلاف اداری که ریاست آن فرماندار است مراجعه کنند و من در این میان هر دو اداره را مسئول می‌دانم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.