کد خبر : 109198
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 سپتامبر 2017 - 15:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قصد داریم موزه شهرداری اهر را راه اندازی کنیم / برخی با اطلاعات اشتباه باعث تفرقه در بین مردم می شوند بسته هستند

قصد داریم موزه شهرداری اهر را راه اندازی کنیم / برخی با اطلاعات اشتباه باعث تفرقه در بین مردم می شوند

قصد داریم موزه شهرداری اهر را راه اندازی کنیم / برخی با اطلاعات اشتباه باعث تفرقه در بین مردم می شوند

صمد علی اکبرزاده اهری گفت: ساختمان شهرداری اهر اکنون به‌عنوان امانت در دستان ماست و به‌جز دفتر شوراها و شهردار، قصد داریم تمامی قسمت‌های دیگر را به ساختمان جدید شهرداری در خیابان حافظ داریم تا هم از ترافیک مرکز شهر کاسته شود و هم ارباب‌رجوع به‌راحتی کارهای خود را انجام دهد.

به گزارش اهروصال؛ صمد علی‌اکبر زاده اهری؛ رئیس شورای شهر اهر؛ در جمع خبرنگاران؛ گفت: ساختمان شهرداری اهر اکنون به‌عنوان امانت در دستان ماست و به‌جز دفتر شوراها و شهردار، قصد داریم تمامی قسمت‌های دیگر را به ساختمان جدید شهرداری در خیابان حافظ داریم تا هم از ترافیک مرکز شهر کاسته شود و هم ارباب‌رجوع به‌راحتی کارهای خود را انجام دهد. همچنین ساختمان شهرداری که از آثار تاریخی اهر است از آسیب‌ها حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مردم برای کارهای خود مجبورند به ۲ ساختمان جدید و قدیم مراجعه کنند ولی بعد از انتقال تمامی قسمت‌ها به ساختمان جدید، کار ارباب‌رجوع آسان‌تر و سریع‌تر انجام خواهد شد.

وی در خصوص ساختمان قدیمی شهرداری نیز مطرح کرد: قصد داریم طبقه همکف این ساختمان را با همکاری میراث فرهنگی تبدیل به موزه شهرداری بکنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر؛ در خصوص ساماندهی گورستان‌های بهرام‌آباد و نادر قوجا، اذعان داشت: این گورستان‌ها در حال خاک‌برداری و تبدیل به فضای سبز هستند که برای زیباسازی شهر بسیار مفید است. همچنین در مسیر گشایی خیابان آزادگان به برخی اطلاعات اشتباه می‌دهند و با تحریک مردم مانع از مسیر گشایی می‌شوند.

لازم به ذکر است که این مسیر گشایی در روان سازی ترافیک شهری تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی در ادامه مطرح کرد: برخی در شهر بجای ایجاد وفاق، باعث نفاق و تفرقه می‌شوند. اکنون بستر برای توسعه شهر آماده است و مسئولین نیز دراین‌باره اتحاد و همدلی دارند.

علی اکبرزارده اهری؛ اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن انتقاد باید ما را در خدمات‌دهی به مردم راهنمایی کنند. رسالت خبرنگاران انعکاس درد و رنج مردم و واقعیت‌های شهر است تا مسئولین اشراف بیشتری بر روی مشکلات داشته باشند و برای رفع آن‌ها گام بردارند.

اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری نیز از انتقادهای سازنده به‌خوبی استقبال می‌کنند.

وی در ادامه افزود: من به‌عنوان یک شهروند اهری از نفاق و تفرقه نفرت دارم و اعتقاددارم همگی باید یکدیگر را تحمل کرده و راهنمایی بکنیم. کسی جز خود اهری‌ها دلشان برای اهر نمی‌سوزد و کسانی که ساکن شهرهایی غیر از اهر هستند هیچ‌وقت برای آبادانی شهر اهر تلاش نمی‌کنند.

همه مردم اهر چه کوچک و چه بزرگ، چه زن و چه مرد در قبال شهر اهر مسئول‌اند و باید در قبال آبادانی شهر اهر گام بردارند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر در آخر خاطرنشان کرد: بنده دست کسانی را که برای خدمت به اهر به میدان می‌آیند را می‌فشارم و برای خدمت به اهر قسم‌خورده‌ایم و جز خدمت هدف دیگری نداریم. وجدانمان هم قبول نمی‌کند که در مقابل مشکلات و کم‌وکاستی‌ها سکوت کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.