کد خبر : 109114
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 سپتامبر 2017 - 22:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای همه ما از نظام و انقلاب اسلامی هستیم / نباید مردم را مقابل هم قرار دهیم بسته هستند

همه ما از نظام و انقلاب اسلامی هستیم / نباید مردم را مقابل هم قرار دهیم

همه ما از نظام و انقلاب اسلامی هستیم / نباید مردم را مقابل هم قرار دهیم

شبستری خیابانی: دشمن در تلاش با ایجاد ناامنی و مشکلات اقتصادی این نظام و انقلاب اسلامی را دچار مشکل کند و الحمدالله با رهبری امام خمینی (ره) و پس از ایشان امام خامنه‌ای (مدظله) انقلاب اسلامی ثابت‌قدم به راه خود ادامه می‌دهد.

به گزارش اهروصال؛ سعید شبستری خیابانی؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی؛ در مراسم تودیع و معارفه فرماندار اهر؛ گفت: همان‌طور که حضار استحضار دارند اوایل انقلاب دشمن مشغول توطئه‌چینی و ترور در تمامی نقاط کشور از سیستان و بلوچستان گرفته تا آذربایجان بود.

امروزه نیز دشمن در تلاش با ایجاد ناامنی و مشکلات اقتصادی این نظام و انقلاب اسلامی را دچار مشکل کند و الحمدالله با رهبری امام خمینی (ره) و پس از ایشان امام خامنه‌ای (مدظله) انقلاب اسلامی ثابت‌قدم به راه خود ادامه می‌دهد.

صاحب اصلی این نظام و انقلاب امام زمان (عج) بوده و مردم با فدا کردن خود و فرزندان خود توانسته‌اند در حفظ آن کوشا باشند.

وی در ادامه مطرح کرد: برخی از مردم قدر چیزی را که دارند نمی‌دانند. قدر امنیتی که دارند را نمی‌دانند و حتی قدر سلامت خود را نمی‌دانند.

اگر وحدت باشد و همه یکی شوند هر چیزی امکان‌پذیر است. دولت بخشی از انرژی خود را گذاشته است روی تأمین سلامت مردم. زمانی بود که مردم به علت بدهی نمی‌توانستند جسد بیمار خود را از بیمارستان به علت بدهی تحویل بگیرند و امروزه دیگر هم‌چین چیزی دیگر نه می‌بینید و نه می‌شنوید. این مشکل در این دولت حل‌شده است.

شبستری خیابانی در ادامه اذعان داشت: چرخ اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد به‌طوری بود که صبح یک قیمت بود و بعدازظهر قیمت دیگر، آیا امروز نیز این‌گونه است؟

خودمان قضاوت کنیم و ببینیم سال ۹۲ شرایط چطور بود و الآن شرایط چگونه است. کشورهای قدرتمند دنیا علیه ایران بودند ولی امروزه جمهوری اسلامی ایران حقانیت خود را ثابت کرده آن‌هم با مذاکره. این‌ها همه دستاوردهای نظام است و دولت نظام جدا از هم نیستند.

همه ما باید در این محور باشیم که به مردم خدمت کنیم. مدیران محترم باید تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم بکنند.

معاون امنیتی و سیاسی استاندار آذربایجان شرقی؛ اظهار داشت: آقای عبدالهی با توجه به تجربه‌هایی که در امور اجرایی دارد می‌توانید کلید مشکلات منطقه باشد. آن اشخاصی که مصوب و باعث بودند که ۲ سال اهر نماینده نداشته باشد باید روز قیامت به‌عنوان پایمال کردن حق‌الناس جوابگو باشند. ما هیچ‌وقت نفهمیدیم دلیل ابطال انتخابات چه بود و فقط گفتند باید ابطال شود و ما هم از قانون تمکین کردیم.

وی در خصوص انجام کارهای جهادی، اظهار داشت: ما باید امروزه به‌صورت شبانه‌روز کارکنیم و مدیریت جهادی نیاز است. نباید منتظر آن باشیم کسی برای ما طرح و برنامه‌ای بدهد و باید خودمان طرح و برنامه بدهیم. سال ۹۲ که ما آمدیم برای اولین کار سند تدبیر و توسعه استانی نوشتیم و طبق پتانسیل و جمعیت‌های شهرستان آن را نوشتیم.

شبستری خیابانی در ادامه تصریح کرد: من با دولت‌های قبلی کاری ندارم. مردم خود می‌بینند و قضاوت می‌کنند. مردمی که خود پای صندوق‌های رأی می‌آیند و ۶۵ درصد آرا را به فرد موردنظر می‌دهند. البته این رئیس‌جمهور، رئیس‌جمهور کل مردم ایران است نه‌تنها مختص آن‌هایی که رأی داده‌اند.

الآن فصل انتخابات و رقابت تمام‌شده و باید دست در دست هم دهیم برای پیشرفت ایران. باید مرزبندی‌ها را برداریم و همه باهم متحد شویم. نباید مردم را در مقابل هم قرار دهیم.

جوری رفتار نکنیم که انگار شخصی منافق است. نباید این‌گونه رفتار کنیم، این رفتاری است که سازمان‌های جاسوسی و منافقین می‌خواهند. نباید فضای ناامیدی و یاس را برای مردم تزریق کنیم. باید فضای امید ایجاد کنیم.

امروزه ما، مدیران، ائمه محترم جمعه، نمایندگان مجلس و مردم یک خانواده هستیم. باید کمک کنیم و سنگ از جلوی پای مردم برداریم.

امروزه خواسته مقام معظم رهبری افزایش تولید و اشتغال است و دولت موظف است سالانه ۱ میلیون اشتغال ایجاد کند ولی به‌تنهایی نمی‌تواند و باید مردم کمک کنند.

چرا باید به سرمایه‌گذار انگ بزنیم، باید از دست سرمایه‌گذار بگیریم.

امروزه دیگر آن‌طور نیست که مدیری ساعت ۸ بیاید و ساعت ۲ برود. امروزه مدیریت شبانه‌روزی و جهادی لازم است.

امروز فرمانداری به نام سید محمد عابدی می‌رود و فرماندار جدیدی به نام محمود زاهدی می‌آید.

این سمت‌ها فقط یک‌تکه کاغذ است و آن چیزی که فرق آن‌ها را نشان می‌دهد عملکرد آن‌ها و رضایت مردم است. همه مدیران جوابگو خواهند بود.

ما بسیار علاقه‌مند هستیم که منطقه اهر توسعه یابد و فرمانداری را برای اهر می‌دهیم که هم پای امام‌جمعه و نماینده برای توسعه شهر تلاش کند.

ما با مدیر ضعیف کاری نداریم. با مدیری که تلفنش را خاموش کند و برود جایی کاری نداریم. مدیری می‌خواهیم که ۲۴ ساعته پای‌کار باشد.

۷۰۰ میلیارد دلار در دولت احمدی‌نژاد هزینه شد و صاحب هیچ‌چیز نشدیم. به هیچ‌چیزی فکر نداده‌اند، نه زیرساختی، نه تصفیه‌خانه‌ای، نه نیروگاهی، هیچ کاری انجام‌نشده است.

نظام سلامت را ما با ۲ میلیارد دلار راه‌اندازی کردیم. مسکن مهر را جایی راه‌اندازی کرده‌اند که نه راه دارد، نه برق دارد، نه آب دارد و نه فاضلاب.

هیچ کاری انجام نداده‌اند، کارنامه اشان سفید است و هیچ کاری انجام نداده‌اند. ما روسفید هستیم که کارکرده‌ایم. مردم خود شاهد هستند.

پی‌نوشت: مردم خود قضاوت کنند که واقعیت چیست؟

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.