کد خبر : 108482
تاریخ انتشار : جمعه 18 آگوست 2017 - 16:59
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای به امید خدا جشنواره تئاتر ارسباران به جشنواره بین المللی ارتقا پیدا خواهد کرد بسته هستند

به امید خدا جشنواره تئاتر ارسباران به جشنواره بین المللی ارتقا پیدا خواهد کرد

به امید خدا جشنواره تئاتر ارسباران به جشنواره بین المللی ارتقا پیدا خواهد کرد

محمد پور: شهرستان اهر، شهرستانی با پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی است و من از حضور در این شهرستان و این جشنواره به خود می‌بالم.

به گزارش اهروصال؛ محمد محمد پور؛ مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی؛ در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران؛ اظهار داشت: شهرستان اهر، شهرستانی با پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی است و من از حضور در این شهرستان و این جشنواره به خود می‌بالم.

وی در ادامه مطرح کرد: این روزها مصادف با سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به کشورمان ایران بوده است. این عزیزان باتحمل سختی‌ها و ملامت‌ها از این کشور دفاع کردند.

آزادگان باتحمل اسارت و شکنجه‌های بعثی‌ها از میهن ما ایران دفاع کردند و امروزه ما میگوییم این عزیزان افتخار ما ایرانیان هستند.

وی در ادامه مطرح کرد: جشنواره سراسری تئاتر ارسباران یکی از رویدادهای بی‌نظیر و مهم فرهنگی استان و کشور است. این جشنواره با استقبال هنرمندان روبرو بوده است و در مسیر رشد و تعالی گام برداشته است.

محمد پور افزود: تئاتر کوتاه یکی از خلاقانه‌ترین اقدامات هنرمندان است که می‌بایست در کمترین زمان پیغام خود را به مخاطب برسانند.

وی در ادامه مطرح کرد: با خواست خدا در سال‌های آتی جشنواره سراسری تئاتر ارسباران به بین‌المللی ارتقا پیدا می‌کند. این جشنواره از استقبال خوبی برخوردار بوده و نکات مثبت بسیاری داشته است و امید است در سال آینده به‌صورت بین‌المللی اجرا شود.

وی در ادامه در خصوص سیاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در نظر دارد تمامی امور را به مردم بسپارد و با تصدی‌گری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مخالف است. قصد داریم تمامی امور را به مردم، انجمن‌ها و مؤسسات بسپاریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با تمرکزگرایی در مرکز استان یا تهران مخالفیم و شهر فقط تبریز و تهران نیست و باید امور مختلف را به شهرستان‌ها بسپاریم و اجازه دهیم از ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده شود.

وی در ادامه اظهار داشت: تاکنون این جشنواره به خود و مردم متکی بوده است و از حمایت مسئولان استفاده کرده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در آخر خاطرنشان کرد: این جشنواره باید در تقویم هنری و فرهنگی کشور ثبت شود. اگر حمایت‌ها از جشنواره قطع نشود و به همین منوال ادامه پیدا کند در آینده نزدیک این جشنواره به جایگاه خود دست خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.