کد خبر : 1083
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 ژانویه 2015 - 12:22
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیمان سنی با شیعه با خون شهدا بسته شده است بسته هستند

پیمان سنی با شیعه با خون شهدا بسته شده است

پیمان سنی با شیعه با خون شهدا بسته شده است

به گزارش اهروصال، نشست بصیرتی مردمی به مناسبت هفته وحدت و به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر در محل مصلای نماز جمعه برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین نظری در این نشست اظهار داشت: آنهایی که ده سال قبل به قرآن و پیامبر و عاشورا اهانت کردند و برچسب خشونت به مقدسات ما زدند

به گزارش اهروصال، نشست بصیرتی مردمی به مناسبت هفته وحدت و به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر در محل مصلای نماز جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین نظری در این نشست اظهار داشت: آنهایی که ده سال قبل به قرآن و پیامبر و عاشورا اهانت کردند و برچسب خشونت به مقدسات ما زدند ، اکنون ضمن بازی با آبروی پیامبر و جسارت به قرآن ، نام پیامبر را بر پرچم داعش زده و قرآن را به دست داعش داده و به منطقه فرستاده اند .

این استاد حوزه و دانشگاه استان افزود : امروز تشیع لندنی را چه کسی ایجاد کرده است ؟ چه کسی از اینها حمایت مالی می کند ؟هزینه کانالهای ماهواره ای را که اسلام و مسلمین و تشیع را هدف قرار داده اند ، چه کسی می پردازد؟ امروز باید به هوش باشیم پشت این سرمایه گذاری ها دشمن کمین کرده است و می خواهد جنگ مسلمان با مسلمان ، شیعه با سنی و شیعه با شیعه راه بیندازد.


وی خاطرنشان کرد : پیمان سنی با شیعه با خون شهدا بسته شده است، امروز وحدت شیعه و سنی رمز بقاست، اکنون همگی باید عظمت هفته وحدت را درک کنیم، حالا باید بفهمیم هفته وحدت را آن مرد با عظمت، حضرت امام خمینی (ره)، چرا نامگذاری کرده بود، حالا باید عظمت روز قدس بهتر دیک کنیم، حالا باید دلیل نامگذاری روز قدس در روز جمعه  توسط امام (ره) را درک کنیم، تا مسلمان ها مرگ بر ظالم گفته و از قدس محافظت نمایند.


نظری در پایان تصریح کرد: امروز پیام عاشورا و عاشورائیان به همه جای دنیا رسیده است، این پیام را حضرت علی اصغر، حضرت رقیه و مظلومیت کربلا به گوش عالم رساند که شاهد بودیم در روز اربعین حسینی  بیست میلیون نفر با حرکتی عظیم راهی کربلا شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.