کد خبر : 108261
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آگوست 2017 - 15:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مسئولین باید از ورزشکاران مدال آور و قهرمان حمایت کنند بسته هستند

مسئولین باید از ورزشکاران مدال آور و قهرمان حمایت کنند

مسئولین باید از ورزشکاران مدال آور و قهرمان حمایت کنند

علیجانپور: اگر خبرنگاران اقدامات دستگاه‌های اجرایی را پوشش و بازتاب ندهند مانند این است که کاری انجام‌نشده است و این خبرنگاران هستند که با بازتاب آن خبر در بین مردم در نقش چشمان بیدار جامعه باعث دیده شدن فعالیت‌های دستگاه‌ها می‌شوند.

به گزارش اهروصال؛ جلیل علیجانپور؛ رئیس اداره ورزش و جوانان اهر در جمع خبرنگاران؛ با توجه به اهمیت نقش خبرنگاران در بازتاب اخبار دستگاه‌های اجرایی، گفت: اگر خبرنگاران اقدامات دستگاه‌های اجرایی را پوشش و بازتاب ندهند مانند این است که کاری انجام‌نشده است و این خبرنگاران هستند که با بازتاب آن خبر در بین مردم در نقش چشمان بیدار جامعه باعث دیده شدن فعالیت‌های دستگاه‌ها می‌شوند.

وی در ادامه مطرح کرد: خبرنگاران همیشه در کنار ورزشکاران حضور داشتند و به‌نوعی یار و یاور ورزشکاران به شمار می‌روند. در سال جاری شهرستان اهر میزبان چندین مسابقه کشوری بوده است که این اقدامات دیده نمی‌شود مگر از لنز دوربین و با تلاش خبرنگاران همیشه درصحنه اهر. جامعه ورزشی نیز همیشه قدردان اقدامات ایثارگرانِ خبرنگاران که در راستای تقویت و تشویق ورزشکاران تلاش کرده‌اند؛ بوده و هستند.

علیجانپور در خصوص کار خبرنگاران؛ افزود: خبررسانی وظیفه خطیر و مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه است. متأسفانه امروزه اخبار نادرست و ضدونقیض در فضاهای مجازی پخش می‌شود و این وظیفه خبرنگاران است که با تمیز دادن اخبار صحیح از نادرست و انعکاس دادن واقعیت‌ها مردم را آگاه سازند و از انتشار اکاذیب جلوگیری کنند.

وی در ادامه با اشاره به حمایت اداره ورزش و جوانان از قهرمانان و ورزشکاران؛ خاطرنشان کرد: وقتی یک ورزشکار که موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است، به زادگاه خود بازمی‌گردد، مسئولین موظف هستند تا قدم‌هایی برای رفع مشکلات آن ورزشکار بردارند. در این راستا ما نیز تمام سعی خود را کرده‌ایم تا در حد امکان از ورزشکاران حمایت کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اهر در آخر از تلاش‌های رئیس سابق اداره ورزش و جوانان اهر قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.