کد خبر : 108215
تاریخ انتشار : شنبه 12 آگوست 2017 - 23:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جشنواره سراسری تئاتر ارسباران در سطح ملی یکی از مهم ترین رویداد هاست بسته هستند

جشنواره سراسری تئاتر ارسباران در سطح ملی یکی از مهم ترین رویداد هاست

جشنواره سراسری تئاتر ارسباران در سطح ملی یکی از مهم ترین رویداد هاست

شاه محمد زاده: طبق مذاکراتی که با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شده است در صورت عمل به قول و وعده‌هایی که داده‌اند؛ در اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر امسال؛ دبیر اجرایی جشنواره سال بعد معرفی می‌گردد.

به گزارش اهروصال؛ عباس شاه محمد زاده؛ کارشناس تئاتر مرکز هنرهای نمایشی کشور؛ در جمع خبرنگاران؛ اذعان داشت: طبق مذاکراتی که با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شده است در صورت عمل به قول و وعده‌هایی که داده‌اند؛ در اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر امسال؛ دبیر اجرایی جشنواره سال بعد معرفی می‌گردد.

وی در ادامه مطرح کرد: فراخوان جشنواره دوازدهم تئاتر سراسری ۱ ماه پس از اختتامیه این دوره از جشنواره منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است جشنواره سال بعد با تغییرات اساسی همراه خواهد بود.

شاه محمد زاده در ادامه اظهار داشت: جشنواره تئاتر سراسری ارسباران نه‌تنها در منطقه و استان بلکه در سطح ملی یکی از مهم‌ترین رویدادها به‌حساب می‌آید. امیدواریم مسئولین بیش‌ازپیش از این جشنواره حمایت کنند تا این جشنواره در سطح ملی بهتر دیده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: حمایت از جشنواره سراسری تئاتر ارسباران به‌نوعی وظیفه شهرداری و شورای شهر اهر محسوب می‌شود. تا به این شهرداری و شورای شهر از جشنواره حمایت کرده‌اند ولی این جشنواره نیازمند حمایت بیشتری است.

وی در خصوص داوران انتخابی برای جشنواره سراسری تئاتر ارسباران؛ خاطرنشان کرد: سیروس همتی، داریوش نصیری و سامان خلیلیان داوران بخش خیابانی و کریم اکبری مبارکه، بقال لاله به‌عنوان داوران بخش صحنه‌ای یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران انتخاب‌شده‌اند. اعتبار جایزه و جشنواره به داوران آن است.

کارشناس تئاتر مرکز هنرهای نمایشی کشور در پایان مطرح کرد: امیدواریم شهرداری اهر طبق قول‌هایی که داده‌اند زمینی را برای احداث خانه تئاتر شعبه اهر را در اختیار انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اهر قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.