کد خبر : 108212
تاریخ انتشار : شنبه 12 آگوست 2017 - 22:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جشنواره امسال جذابیت بیشتری نسبت به سال های قبل دارد بسته هستند

جشنواره امسال جذابیت بیشتری نسبت به سال های قبل دارد

جشنواره امسال جذابیت بیشتری نسبت به سال های قبل دارد

علیرضا آقازاده: جشنواره امسال کمی جالب‌تر از جشنواره‌های قبلی است و برخی گروه‌های نمایشی اولین بار است که در این جشنواره شرکت کرده‌اند. برخی گروه‌ها نیز سابقه حضور قبلی نیز دارند و چندین دوره به‌صورت مستمر شرکت کرده‌اند.

به گزارش اهروصال؛ علیرضا آقازاده؛ مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر ارسباران؛ در جمع خبرنگاران مطرح کرد: جشنواره امسال کمی جالب‌تر از جشنواره‌های قبلی است و برخی گروه‌های نمایشی اولین بار است که در این جشنواره شرکت کرده‌اند. برخی گروه‌ها نیز سابقه حضور قبلی نیز دارند و چندین دوره به‌صورت مستمر شرکت کرده‌اند.

وی در ادامه اظهار داشت: در دوره‌های قبل از برخی شهرستان‌ها فقط یک گروه شرکت کرده بودند ولی امثال از همان شهرستان‌ها چندین گروه شرکت کرده است و این نشان‌گر جذابیت جشنواره برای گروه‌های تئاتر شرکت‌کننده است. علاقه‌مندی شرکت‌کنندگان و شرکت برخی گروه‌ها از شهرستان‌های خیلی دور کشور برای اهری‌ها مایه افتخار است.

علیرضا آقازاده در آخر خاطرنشان کرد: برای بین‌المللی کردن جشنواره تئاتر امسال از ۵ کشور آلمان، گرجستان، ترکیه، روسیه و آذربایجان برای حضور در جشنواره دعوت به‌عمل‌آمده بود که دراین‌بین ۲ گروه تئاتر ملی جمهوری آذربایجان در این جشنواره سراسری تئاتر ارسباران به اجرای نمایش خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.