کد خبر : 108071
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آگوست 2017 - 23:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شغل خبرنگاری یک شغل تخصصی بوده و شان و منزلت خبرنگاران باید حفظ شود بسته هستند

شغل خبرنگاری یک شغل تخصصی بوده و شان و منزلت خبرنگاران باید حفظ شود

شغل خبرنگاری یک شغل تخصصی بوده و شان و منزلت خبرنگاران باید حفظ شود

مهدی زارعی: در شهرستان اهر ۵ پایگاه خبری دارای مجوز و ۳ نشریه به‌صورت هفته‌نامه، دوهفته‌نامه و ماه‌نامه فعالیت دارند.

به گزارش اهروصال؛ مهدی زارعی؛ ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر؛ در مراسم گرامی داشت روز خبرنگار و رونمایی از کتاب شهاب اهر؛ نامه سرگشاده مردم ارسباران؛ اظهار داشت: در شهرستان اهر ۵ پایگاه خبری دارای مجوز و ۳ نشریه به‌صورت هفته‌نامه، دوهفته‌نامه و ماه‌نامه فعالیت دارند.

وی در خصوص خبرنگاران فعال در اهر؛ مطرح کرد: در شهرستان اهر ۲۷ نفر خبرنگار فعالیت دارد که اطلاعات آن‌ها برای اداره فرهنگ و ارشاد اهر محرز است. این خبرنگاران شامل خبرنگار، عکاس خبری، خبرنگار تحلیلی، گزارش نویس و یادداشت نویس می‌باشند.

وی در ادامه مطرح کرد: از اینکه امروز مهمان خبرنگاران هستیم افتخار می‌کنم. بعد از تبریز، شهرستان اهر در حیطه خبررسانی و خبرنگاری رتبه دوم را در استان دارد. نکته مهم اینجاست که از خبرنگاران پیشکسوت اهری نیز در سایر شهرستان‌های استان نیز تجلیل می‌شود.

وی در ادامه افزود: وجود نشریه‌های خبری، تحلیل و منتقد در شهرستان برای ما بسیار باارزش و محترم است. وجود نشریه شهاب اهر به‌عنوان اولین نشریه منطقه ارسباران برای ما افتخاری است.

زارعی در ادامه مطرح کرد: خبرنگاری یک شغل سخت و زیان‌آور است ولی نتوانستیم تمهیداتی برای امنیت شغلی، تأمین شغلی و نیازهای مالی انجام دهیم و شرمنده خبرنگاران هستیم. اغلب مواقع خبرنگاران از جیب خود برای تهیه اخبار هزینه می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در آخر خاطرنشان کرد: از مسئولین می‌خواهم فضا را برای حضور خبرنگاران فراهم کرده و از حمایت‌های خود محروم نکنند. شغل خبرنگاری یک شغل تخصصی بوده و شأن و منزلت خبرنگاران باید حفظ شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.