کد خبر : 1080
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 ژانویه 2015 - 12:56

تشکر رئیس شورای اسلامی شهر اهر از پرسنل شهرداری و مردم شریف اهر

تشکر رئیس شورای اسلامی شهر اهر از پرسنل شهرداری و مردم شریف اهر

به گزارش پرتال شهرداری اهر، بی شک آنچه در عرصه حیات اجتماعی انسانها موجب دوام و ماندگاری می شود همانا انجام صادقانه وظایف افراد در قبال همه مسئولیتهای الهی، اخلاقی و انسانی به منظور خدمت به مردم می باشد.  پرسنل شهرداری اهر از آغازین ساعات بارش برف با تمام توان وارد عمل شدند و تمامی

به گزارش پرتال شهرداری اهر، بی شک آنچه در عرصه حیات اجتماعی انسانها موجب دوام و ماندگاری می شود همانا انجام صادقانه وظایف افراد در قبال همه مسئولیتهای الهی، اخلاقی و انسانی به منظور خدمت به مردم می باشد.


 پرسنل شهرداری اهر از آغازین ساعات بارش برف با تمام توان وارد عمل شدند و تمامی معابر اصلی شهر در همان ساعات اولیه پاکسازی شد.


رئیس شورای اسلامی شهر اهر ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل شهرداری اضافه کرد: به منظور ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان، شهرداری خدمات رسانی را به آنان پس از بارش برف، با تجهیزات و نیروی انسانی تحت اختیار خود در گذرگاه ها، کوچه ها و خیابان ها آغاز نمود و با برف روبی معابر اصلی و فرعی تلاش کرد تا هیچ یک مسدود نشوند.


 بدینوسیله از تلاش و زحمات بی شائبه حضرتعالی (مهندس شاهی) و مجموعه پرسنل شهرداری جهت همکاری و خدمت رسانی در جریان برف اخیر به مردم شریف شهرستان اهر کمال تقدیر و تشکر را داریم و برای شما و همه همکارانتان در راستای منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا… خامنه ای از درگاه خداوند متعال توفیق و نصرت روز افزون مسئلت داریم.


 


قهرمان فرد همچنین با تقدیر و تشکر از تمامی شهروندان که از تردد غیر ضروری در خیابانها خودداری نمودند، بیان کرد: این امر موجب شد تا از تجهیزات و خودروهایی که جهت پاکسازی خیابانها در نظر گرفته شده بود به طور صحیح استفاده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
محسن یکشنبه , 11 ژانویه 2015 - 14:35

کدوم یک ازخیابانهای شهر رابرف روبی کرده اید خیابان مقداد وولیعصرشمالی اعم ازخیابانه وکوچه هاهمگی پرازبرف هست حتی ولیعصرشمالی ۲۰رانمک پاشی هم نکردیدخداشکری راطول عمردهد

اهرلی یکشنبه , 11 ژانویه 2015 - 15:07

به خدا …………………
کدوم برف روبی ؟؟؟؟
از چی حرف می زنین؟؟؟؟
کار بخصوصی انجام نشده،اگه انجام هم بشه همش وظیفه است.
اینا پول می گیرن تا همین کارها رو انجام بدن دیگه.
مگه غیر از اینه

رضا یکشنبه , 11 ژانویه 2015 - 20:25

برف روبی! کجا بود؟ ما ندیدم ! الان چن روزه برف باریده بازم خیابونای اصلی پربرفه

رسول یکشنبه , 11 ژانویه 2015 - 23:02

جناب آقای شورا به سر مبارک قسم من دیشب از سربالاکوچه پام لیز خورد افتادم درست روبروی باشگاه کوثر (بانوان)بلند شدم چه امکانات شهری مترو برفی اهر با کیفیت isoچه رسد به ولیعصرو مقداد که نرسیده به ورزقانه مردم چشم دارن عقل دارن نکنید این کارا رو نکنید برا اهر با این قدمت خوب نیست

اهرلی دوشنبه , 12 ژانویه 2015 - 5:54

در طول ۳۴ سال عمری که از خدا گرفته ام شهرداری به کار بلدی و با درایتی مهندس شکری ندیده ام. موقع انتخابات شورا به همکلاسی ام حامد همتی، به دوستم میرجلال موسوی، به رفیق آشنایم مهدی آبیاری رای دادم. ولی این دوستان با امضای استیضاح مهندس شکری کاری را کردند که نباید می کردند.
برادر بزرگوار آقای قهرمانی فرد شما لابد در این دو سه روزی که برف اومده جز چهارراه معلم و میدان شهرداری و میدان آزادی جای دیگری سر نزده اید. نه!. اصلا مسئله برف روبی و مخصوصا نمک پاشی به نحو مطلوب انجام نشده

اهری دوشنبه , 12 ژانویه 2015 - 8:26

کدام برف روبی را می گویید شما ………………….

اهری دوشنبه , 12 ژانویه 2015 - 8:57

چرا قسمتی از متن را حذف کردبد

اهری دوشنبه , 12 ژانویه 2015 - 8:59

رییس محترم شورا گویا در …………..این عملیات برف روبی را انجام دادند چونکه ما در عمل شاهد نیستیم

قادر مختاریان دوشنبه , 12 ژانویه 2015 - 11:33

کارهای انجام شده ادامه راهی است که مهندس شکری گذاشته.
میخواهید با این مصاحبه بگویید که بدون شکری هم کار پیش میرود؟
……………………………………….

نظرات بسته شده است.