کد خبر : 107999
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 آگوست 2017 - 23:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تا چند روز آینده پیکر مطهر شهید خانش احمدزاده از آرامستان بهرام‌آباد به گلزار شهدای شهر انتقال میابد بسته هستند

تا چند روز آینده پیکر مطهر شهید خانش احمدزاده از آرامستان بهرام‌آباد به گلزار شهدای شهر انتقال میابد

تا چند روز آینده پیکر مطهر شهید خانش احمدزاده از آرامستان بهرام‌آباد به گلزار شهدای شهر انتقال میابد

سرقینی: طی جلسه‌ای که در مورخه ۱۷ مرداد ۹۶ در محل بنیاد شهید با حضور معاون محترم فرماندار و شهردار تلاشگر اهر برگزار شد مقرر گردید پیکر مطهر شهید احمدزاده تا چند روز آتی به گلزار شهدای اهر انتقال یابد.

به گزارش اهروصال؛ معاون عمران و شهرسازی شهرداری اهر، مهندس سرقینی در رابطه با انتقال پیکر شهید احمدزاده اذعان داشت: طی جلسه‌ای که در مورخه ۱۷ مرداد ۹۶ در محل بنیاد شهید با حضور معاون محترم فرماندار و شهردار تلاشگر اهر برگزار شد مقرر گردید پیکر مطهر شهید احمدزاده تا چند روز آتی به گلزار شهدای اهر انتقال یابد.

مهندس سرقینی اضافه کرد مجوزهای لازم توسط رئیس محترم بنیاد شهید از مراجع ذیصلاح جهت انتقال پیکر مطهر اخذشده و این جابجایی توسط شهرداری اهر و با نظارت بنیاد شهید در حضور خانواده محترم شهید و نمایندگان دولت و نهادهای انقلابی و سپاه پاسداران با تشریفات خاصی انجام خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد شهرداری اهر به استناد توافق‌نامه اخیر با سازمان اوقاف که با پیگیری‌های شبانه‌روزی فرماندار بزرگوار و نماینده محترم ولی‌فقیه در شهرستان و همچنین نماینده محترم مجلس در جهت رفاه حال شهروندان عزیز و رضایت ایشان و زیباسازی و آبادانی شهر و تسهیل عبور و مرور و توسعه شهر منعقدشده، با در نظر گرفتن حرمت مسلمین مدفون درآرامستانهای متروکه نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام خواهد کرد.

 

سرقینی در پایان از خانواده‌های مدفونین درآرامستانهای متروکه که متحمل زحمت شدند و در خصوص جابجایی اموات خویش اقدام نمودند تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.