کد خبر : 107715
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 آگوست 2017 - 14:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آماده سرمایه‌گذاری مشترک با فعالان حوزه گردشگری هستیم بسته هستند

آماده سرمایه‌گذاری مشترک با فعالان حوزه گردشگری هستیم

آماده سرمایه‌گذاری مشترک با فعالان حوزه گردشگری هستیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اعلام کرد آماده سرمایه‌گذاری مشترک با سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری ارسباران هستیم.

به گزارش اهروصال؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اعلام کرد آماده سرمایه‌گذاری مشترک با سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری ارسباران هستیم.

دکتر نادر اسدی در بازدید نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری این دانشگاه با امکانات و فضای مناسب آماده مشارکت با سرمایه‌گذاران بوده و کسانی که مایل به سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری شهرستان باشند این دانشگاه حمایت می‌کند.

این مقام مسئول گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با امکانات و فضاهای مناسب آماده مشارکت و سرمایه‌گذاری با تغییر کاربری برخی ساختمان‌های موجود دانشگاه به مجتمع رفاهی، هتل، نمایشگاه صنایع‌دستی، رستوران‌های سنتی در راستای استقبال از تبریز ۲۰۱۸ است.

دکتر نادر اسدی همچنین به سایر قابلیت‌های این واحد در حوزه اشتغال و تولید اشاره کرد و افزود سوله‌های صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در ورودی شهرک صنعتی اهر یک پتانسیل دیگر و فضای مناسب برای سرمایه‌گذاری‌های مشترک با کارآفرینان با اولویت دانشگاهیان و دانشجویان خلاق، پژوهشگر و توانمند می‌باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در این بازدید با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی دانشگاه که به جهت کاهش دانشجو که در برخی مقاطع مشکلاتی برای این دانشگاه پیش آورده خواستار حمایت و پیگیری نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی برای راه‌اندازی رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر شد.

وی همچنین اعلام کرد در صورت موافقت و صدور مجوز از سوی دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت آماده سرمایه‌گذاری در بخش درمان منطقه، بخصوص راه‌اندازی MRI در شهرستان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.