کد خبر : 107602
تاریخ انتشار : جمعه 28 جولای 2017 - 16:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اگر اقتصاد مقاومتی تحقق یابد آمریکا مجبور به عقب نشینی خواهد شد بسته هستند

اگر اقتصاد مقاومتی تحقق یابد آمریکا مجبور به عقب نشینی خواهد شد

اگر اقتصاد مقاومتی تحقق یابد آمریکا مجبور به عقب نشینی خواهد شد

آیت الله حاجی زاده: کسی که صبر و حوصله کند و از دستبرد شیاطین دور بماند و منحرف نشود به سعادت بزرگی دست‌یافته است.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه اهر در خطبه‌ دوم نماز جمعه اهر، ضمن توصیه به صبر و حوصله، اذعان داشت: کسی که صبر و حوصله کند و از دستبرد شیاطین دور بماند و منحرف نشود به سعادت بزرگی دست‌یافته است.

امام علی (ع) دریکی از خطبه‌های خود این‌چنین می‌گویند: در دنیا چند روز صبر کردند و به یک راحتی ابدی دست یافتند.

در دنیا صبر کردن به مدت محدود باعث خوشبختی ابدی در آخرت می‌شود.

وی در ادامه افزود: روز گذشته، روز نماز جمعه بود. نماز جمعه یک نعمتی بود که توسط حکومت طاغوتی از دست مؤمنین خارج‌شده بود و امروزه در ۹۰۰ شهرستان اقامه نماز جمعه می‌شود. امروزه نماز جمعه باعث می‌شود توطئه‌های دشمن خنثی شود. اولین نماز جمعه توسط آیت‌الله طالقانی، ابوذر زمان اقامه شد.

وی در ادامه از عوامل ستاد احیاء نماز جمعه بابت خدمت‌رسانی و آماده‌سازی مصلی نماز جمعه تشکر کرده و افزود: متأسفانه مکان فعلی نماز جمعه جوابگو نیست و انشا الله با عنایت مسئولین مکان جدید مصلی درخور و شایسته مردم اهر آماده خواهد شد.

وی در خصوص اهمیت زمان مطرح کرد: مردم، طلاب وقت خود را بیهوده تلف نکنید، اشخاصی مانند آیت‌الله مشکینی به گفته خودشان حتی ۵ دقیقه هم از وقت خودشان را هدر نکردند. باید از این بزرگان درس بگیریم.

امام‌زاده‌ها بسیار مهم هستند و منطقه ما هم از این نعمت بی‌بهره نیستند و باید به‌عنوان قطب مراکز فرهنگی از آن‌ها استفاده کرد.

شیخ فضل‌الله نوری از عالمان زمان مشروطه، معتقد بودند مشروطه باید مشروعه باشد ولی برخی روشنفکران قدر افرادی مانند ایشان را ندانستند و در آخر ایشان جان خود را درراه اسلام از دست دادند.

وی در ادامه مطرح کرد: جنایاتی در مسجدالاقصی رخ می‌دهد و باید سراسر دنیا علیه جنایات رژیم صهیونیستی بایستد و ما نیز این جنایات را در نماز جمعه محکوم می‌کنیم.

 

امام‌جمعه اهر در آخر نیز در رابطه با تحریم‌های جدید آمریکا، اظهار داشت: همان‌طور که در اخبار می‌بینید دولت و مجلس آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران، روسیه و کره شمالی وضع کرد و همان‌گونه که می‌بینید تمامی نمایندگان به‌جز ۲ نفر تحریم‌ها را تصویب کردند. آیا این قلدری و دیکتاتوری نیست؟ این‌ها ذات اصلی دولت آمریکا را نشان می‌دهند. دولت آمریکا عهدشکن است و به عهد خودشان نیز عمل نمی‌کنند. آن‌ها وقتی می‌بینند ایران ماهواره‌بر سیمرغ را پرتاب کرد به وحشت می‌افتند. خدا را شکر نمایندگان ما نیز ساکت نخواهند ماند و جواب دندان‌شکنی به آمریکا خواهند داد تا ببینند که تحریم علیه ایران هیچ تأثیری در مسیر پیشرفت ایران نخواهد داشت.

در قبال نظام استکبار باید قاطعانه عمل کرد و نباید عقب‌نشینی کرد. این‌ها تأثیری نخواهند داشت و تمامی مذاکرات را مانند برجام نقض می‌کنند. اگر اقتصاد مقاومتی تحقق یابد آمریکا مجبور به عقب‌نشینی خواهد شد.

به امید خدا نیز داعش نیز از بین خواهد رفت و به‌زودی دیگر نامی از داعش نخواهیم شنید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.