کد خبر : 107471
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 جولای 2017 - 21:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مکان فعلی اقامه نماز پاسخگوی خیل عاشقان نماز جمعه نیست بسته هستند

مکان فعلی اقامه نماز پاسخگوی خیل عاشقان نماز جمعه نیست

مکان فعلی اقامه نماز پاسخگوی خیل عاشقان نماز جمعه نیست

امام جمعه اهر خواستار کمک خیران و مسؤولان برای ساخت مصلای نماز جمعه اهر شد.

به گزارش اهروصال، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌پور بعد از ظهر در جلسه شورای اداری شهرستان اهر نماز جمعه را نماد وحدت و همدلی مسلمانان برشمرد.

امام جمعه اهر در ادامه سخنان خود افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی را ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: ولایت محور همدلی و وفاق در جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به سالگرد اقامه نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی،استقبال مردم ولایت‌مدار منطقه از نماز جمعه را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: متأسفانه با وجود استقبال ویژه مردم اهر از نماز عبادی -سیاسی جمعه، مکان فعلی اقامه نماز پاسخگوی خیل عاشقان نماز جمعه نیست.

حاجی‌زاده گفت: با حمایت‌های مسؤولان، زمینه مناسب برای ساخت مصلای اعظم شهرستان فراهم شده و عملیات مطالعاتی به اتمام رسیده ولی به جهت نبود اعتبارات، عملیات اجرای این پروژه مهم معنوی و فرهنگی با وجود کلنگ‌زنی آغاز نشده است.

وی اظهار کرد: ستاد برگزاری نماز جمعه منتصب به ولایت بوده که با مشارکت مردم به صورت مردمی و داوطلبانه اداره می‌شود و هم اکنون در بیش از ۹۰۰ شهر کشور نماز جمعه اقامه می‌شود.

امام جمعه اهر با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی و فرهنگی، خواستار تلاش همگانی مردم و مسؤولان در جهت عملیاتی کردن منویات معظم‌له در این خصوص شد.

وی در ادامه حمایت از تولیدات داخلی را حمایت از امر اشتغال برای جوانان ذکر کرد و افزود: باید با فرهنگ‌سازی مناسب زمینه را برای حمایت از تولیدات داخلی فراهم کنیم.

حاجی‌زاده هشدار داد: تلاش دشمن ترویج مصرف‌گرایی و وابستگی کشور بوده و در این راستا همه باید تلاش کنیم با خرید تولیدات داخلی به توسعه اقتصاد کشور و تحقق اشتغال کمک کنیم.

وی به بحث وحدت نیز اشاره کرد و گفت: امروز دشمن با شکست در جبهه نظامی و تحریم تلاش دارد با ایجاد تفرقه اهداف پلید خود را پیاده کند که در این خصوص باید همه هوشیار باشیم و با تبعیت از ولایت از آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.