کد خبر : 107247
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 جولای 2017 - 20:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هنر عکاسی یکی از راه هایی است که می توان به وسیله آن ارسباران را به دنیا شناساند بسته هستند

هنر عکاسی یکی از راه هایی است که می توان به وسیله آن ارسباران را به دنیا شناساند

هنر عکاسی یکی از راه هایی است که می توان به وسیله آن ارسباران را به دنیا شناساند

سید محمد عابدی: عکس با چشم انسان در ارتباط است و می تواند تاثیر زیادی را در انسان ها به وجود آورد. در طول زمان نیز انقلاب ها و تحرکات زیادی با یک عکس به وجود آمده است.

به گزارش اهروصال؛ سید محمد عابدی؛ فرماندار اهر؛ روز ۲۴ تیر ماه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره عکس سال ارسباران؛ مطرح کرد: جشنواره سراسری عکس سال ارسباران، یکی از فعالیت های خوب در عرصه فرهنگی بوده و امیدواریم در سال ها و ماه های آتی نیز شاهد چنین برنامه هایی در شهرستان اهر باشیم.

وی در ادامه اذعان داشت: عکس با چشم انسان در ارتباط است و می تواند تاثیر زیادی را در انسان ها به وجود آورد. در طول زمان نیز انقلاب ها و تحرکات زیادی با یک عکس به وجود آمده است.

وی در ادامه با اشاره به عکس منتشر شده از جسد کودک سوری، مطرح کرد:  عکسی از جسد یک کودک سوری که در سواحل دریای مدیترانه انداخته شده بود، توانست تحول بزرگی در مبارزه با داعشی ها در سطح جهان به وجود آورد.

وی در ادامه با اشاره به زیبایی های بسیار زیاد منطقه ارسباران، گفت: هنر عکاسی یکی از راه هایی است که می توان به وسیله آن ارسباران را به دنیا شناساند. بسیاری از زیبایی هایی که در منطقه ارسباران وجود دارد منحصرا مربوط به این منطقه است و یقینا در هیچ جای دنیا نمی توان امثال آن را پیدا کرد. اگر بخواهیم این زیبایی ها را به دنیا معرفی کنیم عکاسی یکی از شیوه های موثر در این رابطه است.

فرماندار اهر خاطرنشان کرد: یکی از رویداد های مهم کشور و جهان که در منطقه ارسباران نیز شاهد آن خواهیم بود؛ رویداد تبریز ۲۰۱۸ خواهد بود و منطقه ارسباران و شهرستان اهر یکی از مسیر های گردشگری جهان اسلام ۲۰۱۸ خواهد بود، در این راستا امیدواریم با عکس های بسیار عالی عکاسان، ظرفیت های گردشگری منطقه را به گردشگران معرفی کنیم.

وی در ادامه جذب گردشگر خارجی و ایرانی را یکی از راه های توسعه منطقه دانسته و افزود: منطقه ما حرف زیادی از لحاظ زیبایی دارد و یقینا با همکاری مردم و مسئولین، قرارگرفتن شهرستان اهر در مسیر توسعه و ثقل گردشگری آذربایجان شرقی محقق خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: جذب گردشگر می تواند در شهر برای صدها و هزاران جوان بیکار، ایجاد اشتغال کند. اهری ها و ارسبارانی های که برای منطقه خود دلسوز هستند با تمام وجود برای توسعه و آبادانی شهرشان تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.