کد خبر : 107244
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 جولای 2017 - 19:50

تا آخر امسال ۳۵ کیلومتر از جاده اهر – تبریز آسفالت ریزی می شود

تا آخر امسال ۳۵ کیلومتر از جاده اهر – تبریز آسفالت ریزی می شود

بیت الله عبدالهی: از مدتی که در مجلس حضور یافته ام، تنها کاری که در حوزه فرهنگ و هنر انجام داده ام پیگیری تامین اعتبار مالی یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران بوده است و دستورات لازم را از وزیر فرهنگ و ارشاد گرفته ام که امیدوارم عملی بشود.

به گزارش اهروصال؛ بیت الله عبدالهی، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی؛ در مراسم اختتامیه اولین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران؛ گفت: از مدتی که در مجلس حضور یافته ام، تنها کاری که در حوزه فرهنگ و هنر انجام داده ام پیگیری تامین اعتبار مالی یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران بوده است و دستورات لازم را از وزیر فرهنگ و ارشاد گرفته ام که امیدوارم عملی بشود.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه متاسفانه آموزش و پرورش اهر و هریس برای خود استخری ندارند، از وزیر نفت درخواست کردم تا در این شهر ها برای آموزش و پرورش استخری ایجاد کند. نمی دانم نتیجه ای خواهد داشت یا نه ولی من تمامی تلاش خود را می کنم.

وی در ادامه در خصوص جشنواره عکس سال ارسباران مطرح کرد: در این خصوص فقط می توانم بگویم که گاهی یک عکس می تواند دنیا را تکان دهد. شاید یک کتاب و مقاله به خوبی یک عکس نتواند مفهوم را بیان کند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، افزود: بزرگراه اهر – تبریز یکی از مشکلات مردم منطقه و یکی از دلایل عدم توسعه می باشد که به صورت جدی پیگیر اتمام آن هستم و از اولویت های کاری بنده است. بر اساس گزارش های رسمی، این جاده یکی از حادثه خیز ترین جاده های استان می باشد. در این راستا ۲ بار با وزیر راه و شهرسازی دیدار داشته ام و از سازمان برنامه و بودجه نیز پیگیر بودجه آن هستم تا اعتبار مورد نیاز برای پایان پروژه را اختصاص دهد.

وی در خصوص تخصیص قیر رایگان به منظور آسفالت ریزی جاده اهر-تبریز، گفت: وزیر راه و شهرسازی دستور تخصیص قیر را داده اند و امیدواریم طبق قول هایی که به ما داده شده تا پایان امسال ۳۵ کیلومتر از جاده اهر – تبریز آسفالت ریزی شده و زیر بار ترافیک برود. بنده نیز به شدت پیگیر خواهم بود تا تحقق بیابد.

بیت الله عبدالهی در آخر پیگیری ادامه جاده اهر – تبریز تا اهر – مغان و مرز جمهوری آذربایجان را از دیگر برنامه های خود عنوان کرده و افزود: در این رابطه با نمایندگان سایر شهرهای منطقه ارسباران همکاری خواهیم داشت و علاوه بر بزرگراه اهر – تبریز ، بزرگراه اهر – مشگین را نیز در برنامه خود قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
اهری یکشنبه , 16 جولای 2017 - 19:53

آفرین بر غیرتت . ببینیم و تعریف کنیم .

جواب به اهری دوشنبه , 17 جولای 2017 - 10:08

غیرتت !؟ شما فکر میکنید این جاده در این دو ماه نمایندگی ایشان قزاره ۳۵ کیلومترش تموم شه ؟ نه عزیز ای ۳۵ کیلومتر در زمان نماینده قبلی زیر ساختش انجام شده الان موقع اسفالت ریزیش هست

نظرات بسته شده است.