کد خبر : 107236
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 جولای 2017 - 18:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هنرمندان صداقت و راستی را که نماد جوانمردی است در کارهای خود رعایت کنند بسته هستند

هنرمندان صداقت و راستی را که نماد جوانمردی است در کارهای خود رعایت کنند

هنرمندان صداقت و راستی را که نماد جوانمردی است در کارهای خود رعایت کنند

عضو هیئت‌داوران جشنواره سراسری عکس سال ارسباران: بنا به دعوت دبیرخانه این جشنواره به اتفاق آقایان کریم متقی و جلال شمس آذران، در روز جمعه ۱۷ دی ماه ۹۵ تعداد ۲۱۷۸ عکس ارسالی را مورد ارزیابی قرار دادیم و طبق آئین نامه و مقررات ابلاغی جشنواره پس از ۱۰ ساعت تلاش و بررسی تمام آثار ارسالی به جشنوراه تعداد ۶۲ اثر از این میان به مرحله نهائی راه یافتند و از این میان تعداد ۶ عکس از ۶ هنرمند برگزیده شد.

به گزارش اهروصال؛ میر عباس آل یاسین؛ عضو هیئت داوران جشنواره عکس سال ارسباران در اهر؛ اذعان داشت: اولین جشنواره سراسری عکس سال ارسباران با موضوعات آثار و ابینه تاریخی و باستانی ارسباران، طبیعت بکر و زندگی روستایی مردم منطقه، مشاغل سنتی در بین روستائیان و عشایر و همچنین شیرینی اهری به خوبی برگزار شد. چنین فراخوانی مرا به اندیشه واداشت که چنین شکوه و عظمت و زیبایی این مرز و بوم کهن و وسیع را کدامین قدرت و مهارت می تواند به تصویر بکشد ؟

وی در ادامه مطرح کرد: جای شکر دارد که بعضی عکاسان با مهارت و هنر خود، خوش درخشیدند ولی در این میان برخی نیز نه به چهارچوب های فراخوان توجه داشته اند و نه به شکوه و عظمت و زیبایی و صفای این منطقه کهن؛ فقط خواسته بودند باری به هرجهت را امتحان کنند.

عضو هیئت داوران جشنواره عکس سال ارسباران؛ گفت: بنا به دعوت دبیرخانه این جشنواره به اتفاق آقایان کریم متقی و جلال شمس آذران، در روز جمعه ۱۷ دی ماه ۹۵ تعداد ۲۱۷۸ عکس ارسالی را مورد ارزیابی قرار دادیم و طبق آئین نامه و مقررات ابلاغی جشنواره پس از ۱۰ ساعت تلاش و بررسی تمام آثار ارسالی به جشنوراه تعداد ۶۲ اثر از این میان به مرحله نهائی راه یافتند و از این میان تعداد ۶ عکس از ۶ هنرمند برگزیده شد.

میرعباس آل یاسین در ادامه افزود: من به عنوان یک عضو کوچکی از جامعه عکاسان هنری با ۵۸ سال سابقه مستمر در این رشته، از تمامی هنرمندان و عکاسان می خواهم در هر مسابقه ای شرکت کردند به مقررات و آئین نامه آن دقت کنند و صداقت و راستی را که نماد جوانمردی است رعایت کنند؛ چرا که هرکس به قضاوت عکس های شما مینشیند، در پی دیدن مهارت، زیبایی و ترکیب بندی مناسب آن است و همچنین منطبق بودن آن با موضوعات فراخوان است. همچنین طالب راستی و صداقت در ارسال تصاویر است.

وی در آخر با توجه به برگزاری مناسب جشنواره عکس سال ارسباران مطرح کرد: من به عنوان یک هنرمند و یک اهری که ریشه در خاک این شهر دارم، بر خود وظیفه می دانم از ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر، جناب آقای زارعی بابت برگزاری این جشنواره تشکر و تقدیر می کنم. همچنین از آقای بهمرام رئیس انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر و از اعضای هیئت مدیره این انجمن کمال تشکر و قدردانی را دارم. همچنین از سایر عزیزانی که این جشنواره را یاری کردند تا در این سرزمین کهن به خوبی برگزار شود، متشکرم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.