کد خبر : 107103
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 جولای 2017 - 14:02
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امروزه آمار جمعیتی ایران در سازمان‌های نظامی و امنیتی آمریکا بررسی می‌شود بسته هستند

امروزه آمار جمعیتی ایران در سازمان‌های نظامی و امنیتی آمریکا بررسی می‌شود

امروزه آمار جمعیتی ایران در سازمان‌های نظامی و امنیتی آمریکا بررسی می‌شود

حجت الاسلام ولایی: در اعضای بدن برخی اعضا قرینه هستند مانند ۲ گوش، اگر یکی از آن‌ها آسیب ببیند دیگری به کار خود ادامه می‌دهند ولی در خصوص ایمان و حیا قرینه بودن آن‌ها به این شکل نیست، اگر یکی از آن‌ها نباشد دیگری نیز نمی‌تواند باشد؛ ایمان و حیا یا هر دو هستند یا کسی که حیا ندارد ایمان نیز ندارد و بلعکس اگر ایمان نداشته باشد حیا نیز ندارد.

به گزارش اهروصال؛ حجت‌الاسلام ولایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه عاشورا؛ در تجمع صیانت از حریم خانواده شهرستان اهر؛ در خصوص ایمان و حیا مطرح کرد: در اعضای بدن برخی اعضا قرینه هستند مانند ۲ گوش، اگر یکی از آن‌ها آسیب ببیند دیگری به کار خود ادامه می‌دهند ولی در خصوص ایمان و حیا قرینه بودن آن‌ها به این شکل نیست، اگر یکی از آن‌ها نباشد دیگری نیز نمی‌تواند باشد؛ ایمان و حیا یا هر دو هستند یا کسی که حیا ندارد ایمان نیز ندارد و بلعکس اگر ایمان نداشته باشد حیا نیز ندارد. امام صادق (ع) در این خصوص می‌فرماید: کسی که ایمان ندارد حیا نیز ندارد. حیا در عرصه ایمان است و حتی قبل از اسلام وجود دارد.

پیامبر اکرم (ص) نیز در این خصوص می‌فرماید: اگر حیا را کل دین حساب کنید، صحیح است.

برخی از حکما و اندیشمندان ما حتی حیا را از ایمان نیز بالاتر می‌دانند. ملاصدرا در خصوص حیا می‌فرماید: مسئله حیا؛ وجه تمایز حیوان و انسان است. در روایتی از امام باقر (ع) نقل‌شده که وقتی زلیخا، حضرت یوسف را در اتاق به بی‌عفتی دعوت کرد، قبل از اینکه عکس‌العمل حضرت یوسف را ببیند، پارچه‌ای را بر روی بت درون اتاق خود انداخت. حضرت یوسف که دلیل کارش را پیگیر می‌شود، زلیخا می‌گوید: من از این بت حیا می‌کنم که ما را در این حال ببیند. وقتی زلیخا حیا می‌کند، مؤمن و موحد که نبود، پس معلوم است که حیا یک‌چیز ذاتی است و ربطی به دین ندارد.

وی در خصوص طوفان فروپاشی جنسی که بشریت مبتلا شده مطرح کرد: این طوفان جنسی در ۵۰ سال گذشته روی‌داده است. یکی از علت‌های آن انحرافی است که در برخی ادیان ابراهیمی روی‌داده است. یکی از انحرافات در مسئله خانواده است. در دین مسیحیت و مقام عالی مسیحیت که پاپ است ازدواج را کار آلوده‌ای می‌دانند و زن را آلودگی حساب می‌کنند و پاپ و روحانیون مسیحی باید مجرد باشند. این بزرگ‌ترین انحراف است.

امروزه در غرب دیگر مسئله‌ای به اسم ازدواج یا طلاق نیست و با هرکسی که دوست داشته باشند زندگی می‌کنند و هر وقت که دیدند نمی‌توانند ادامه دهند می‌روند و با کس دیگری زندگی می‌کنند. حتی بچه‌دار می‌شوند بدون اینکه ازدواج داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه عاشورا در خصوص مسائل جنسی در غرب مطرح کرد: تا ۵۰ سال پیش در آمریکا ۹۵ درصد مردم بالغ زیر ۲۵ سال ازدواج می‌کردند. در این میان موسسه‌ای با انتشار آمار دروغ و وارونه به مردم القا کرد که از این آمار که ازدواج‌کرده‌اند ۹۵% متأهل‌های مجرد هستند و به همدیگر خیانت می‌کنند. آرام‌آرام این تفکر و فروپاشی جنسی تزریق شد به عالم. در آمریکا رشد جمعیت ۳٫۵ درصد بود که رسید به ۱٫۸ درصد و آرام‌آرام این بلا را به سر کشور ما نیز می‌آورند.

حضرت آقا (مدظله) می‌فرمایند: مسائل و مشکلات فرهنگی گاهی فکر من را طوری به خود مشغول می‌کند که شب‌ها نیز خوابم نمی‌برد ولی نه در مجلس و نه در دولت‌ها رسیدگی جدی به این مشکلات فرهنگی نشده است. تنظیم خانواده که اروپا را به‌هم‌ریخته است می‌خواهند در ایران نیز عملیاتی کنند. در استان ما که یک استان ولایت مدار و مذهبی است نرخ رشد جمعیت رسیده به ۱٫۸، این یعنی در شهری مانند تبریز برای هر خانواده نیم عدد کودک می‌رسد.

وی در خصوص بهانه‌های اقتصادی برای کاهش جمعیت اذعان داشت: برخی موضوع اقتصادی را دلیل کم شدن نرخ افزایش جمعیت می‌دانند، اگر موضوع اقتصادی مطرح بود باید نرخ افزایش جمعیت در روستاها که امکانات کمی دارند پایین بود ولی قضیه برعکس است در تهران و کلان‌شهرها که امکانات زیادی دارند نرخ رشد جمعیت کم‌تر از روستاها و بخش‌های کوچک است. برخی که هرچقدر پولدار باشند و امکانات زیادی داشته باشند به یک بچه بسنده می‌کنند. بعد از گذشت مدتی بچه‌ها باید مفهوم خاله و عمه و دایی و عمو را در کتاب‌ها بخوانند. در این سیاست تنظیم خانواده که برخی کشورها پیگیر آن هستند باعث خطر انقراض کشوری مانند شیلی شده است که تعداد تولد کمتر از مرگ‌ومیر است. توسعه و پیشرفت یک کشور بر پشتوانه نیروی جوان آن کشور است.

وی در خصوص خطر پیر شدن نسل‌های آینده تصریح کرد: امروزه آمار جمعیتی ایران در سازمان‌های نظامی و امنیتی آمریکا بررسی می‌شود و از این روند بسیار خوشحال‌اند، چون پس از مدتی دیگر نیروی جوانی برای مقابله با استبداد وجود ندارد. امروزه آمریکا در برخی مسائل کشور ایران را تحریم کرده‌اند. فقط در یک مسئله استثنا قائل‌اند و آن نیز امکاناتی مانند رسانه‌ای و ماهواره است زیرا از آن سود می‌برند.

در زمان بوش پدر به کنگره آمریکا طرحی رفت و آن این بود که نام پدر را از اسناد شناسنامه‌ای و اوراق هویتی خود حذف کنند. اکنون از نام پدر در اوراق هویتی آمریکایی خبری نیست، این طرح در زمان بوش پدر بسیار سروصدا کرد و بوش پدر گفت من در ۶۰% جمعیت مشکل نام پدر رادارم؛ یعنی اگر کشور آمریکا را کشوری بدون پدر نام بگذاریم دروغ نگفته‌ایم.

حجت‌الاسلام ولایی در خصوص آمار کشورهای غربی در حرام‌زادگی مطرح کرد: بیشتر آمار کشورهای غربی حرام‌زاده هستند و این نسخه را برای کشور ما پیچیده‌اند و باید حواسمان را جمع کنیم.

وی در آخر مطرح کرد: در این زمان سعی دارند معیارها و الگوهای ما را از پیامبر و اهل‌بیت (ع) به‌طرف افراد بی خانواده و بی‌پدر بکشانند. در کشور ما هم‌اکنون در صداوسیما مشکلی وجود دارد که برخی افراد را به‌عنوان الگو معرفی می‌کنند که با خانواده مشکل دارد و مانند لباس عوض کردن زن خود را طلاق داده و عوض می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.