کد خبر : 107039
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 جولای 2017 - 8:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای در ۲ سال گذشته مبلغی نزدیک به ۲۸ میلیارد تومان جهت تجهیز و توسعه فضای بهداشت و درمان شهرستان هزینه شده است بسته هستند

در ۲ سال گذشته مبلغی نزدیک به ۲۸ میلیارد تومان جهت تجهیز و توسعه فضای بهداشت و درمان شهرستان هزینه شده است

در ۲ سال گذشته مبلغی نزدیک به ۲۸ میلیارد تومان جهت تجهیز و توسعه فضای بهداشت و درمان شهرستان هزینه شده است

مسئول شبکه بهداشت و درمان اهر: برخی رسانه‌های غیررسمی خبری مبنی بر استخدام غیرقانونی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر منتشر کرده‌اند که صحت ندارد.

به گزارش اهروصال؛ علی نیر پور مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر در جمع خبرنگاران با توجه به برخی شایعات در خصوص استخدام غیرقانونی در شبکه بهداشت اهر مطرح کرد: برخی رسانه‌های غیررسمی خبری مبنی بر استخدام غیرقانونی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر منتشر کرده‌اند که صحت ندارد. بیشتر بخش‌های بهداشت و درمان به‌صورت خرید خدمت به بخش خصوصی واگذارشده است و اگر استخدامی هم بوده توسط بخش خصوصی و با امتحان و مصاحبه بوده است و شبکه بهداشت و درمان فقط در استعلام و گزینش برای تأیید صلاحیت اشخاص برای کار در بخش‌های مختلف خصوصی نقش ایفا کرده است و هیچ‌گونه جذب نیروی انسانی در خود شبکه بهداشت و درمان انجام‌نشده است.

وی در ادامه افزود: بخش‌های خصوصی برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز خود با اشخاص فنی و پزشکان و همچنین افراد عادی مانند راننده خود اقدام به عقد قرارداد کرده است و برای تعداد ۹۰ نفر ایجاد اشتغال شده است. این اشخاص هیچ‌کدام استخدام دانشگاه یا شبکه بهداشت نیستند و در این میان شبکه بهداشت فقط کارهای استعلام و گزینش را انجام داده است.

وی در خصوص برنامه‌های عمرانی شبکه بهداشت و درمان اهر تصریح کرد: در روزهای آینده مرکز بهداشت نقدوز افتتاح خواهد شد. همچنین ۹۴۰۰ مترمربع تا پایان امسال افتتاح خواهد شد و به فضای بهداشت و درمان اهر اضافه می‌شود. برخی موارد از این متراژ ۹۴۰۰ مترمربع را می‌توان به تفکیک زیر اشاره کرد؛ ۹۲۰ مترمربع فضای جدید اورژانس اضافه می‌شود، بالای ۳ هزار مترمربع به بخش LDR اختصاص داده‌شده است، ۲۶۰۰ مترمربع فضای کلینیک تخصصی می‌باشد که تا هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد. همچنین زمینی با متراژ ۷۱۸ مترمربع توسط یک خیر در محله چلپ وردی بابت احداث درمانگاه وقف‌شده است که کارهای احداث آن را پیگیر هستیم و به همین زودی درمانگاهی در آن محله احداث خواهد شد و تا دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: اورژانس جدید بیمارستان اهر در نوع خود جزو بهترین‌هاست و از میران متراژ و امکانات با اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) رقابت می‌کند.

از وقتی من به‌عنوان مسئول شبکه بهداشت و درمان اهر منصوب‌شده‌ام مبلغی نزدیک به ۲۸ میلیارد تومان بابت تجهیز و ساخت پروژه‌های عمرانی جذب و خرج شده است که در این نوع خود بی‌نظیر است و تاکنون در شهرستان اهر سابقه نداشته است. شاید برخی افراد بگویند که این حرف‌ها دروغ است ولی شما و همکاران شما با دوربین بروید و از پروژه‌ها بازدید کنید، هرکجا دروغی دیدید مطرح کنید.

وی در ادامه در خصوص مصوبات جدید وزیر بهداشت برای شهرستان اهر مطرح کرد: در سفر اخیر وزیر به استان مصوب شد یک دستگاه MRI برای اهر خریداری شود. همچنین مرکز آموزش سلامت اهر با متراژ ۲ هزار متر همین روزها کلنگ زنی خواهد شد.

مسئول شبکه بهداشت و درمان اهر در آخر مطرح کرد: ممکن است نواقصی در شبکه بهداشت و درمان وجود داشته باشد ولی این نواقص در مقایسه باکارهای مفیدی که انجام‌شده یا در حال انجام می‌باشد قابل‌مقایسه نیست. مردم اهر نیز با شبکه بهداشت و درمان همکاری داشته باشند تا نواقص موجود که ناچیز است نیز برطرف گردد.

تصاویر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.