کد خبر : 106966
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 جولای 2017 - 22:19

مانور اطفا حریق در استان ما و با حضور ۵ استان دیگر به مرکزیت اهر برگزار می شود

مانور اطفا حریق در استان ما و با حضور ۵ استان دیگر به مرکزیت اهر برگزار می شود

فرماندار اهر:یکی از اهداف اجرای این مانور شناسایی نقاط قوت و ضعف ستاد های مدیریت بحران است تا از تجربیات این مانور در استان های خود استفاده کنند.

به گزارش اهروصال؛ فرماندار اهر سید محمد عابدی در جمع خبرنگاران با توجه به مانور اطفاء حریق در جنگل های ارسباران اذعان داشت: اینبار مانور اطفاء حریق به میزبانی جنگل های ارسباران و شهرستان اهر برگزار می شود. در این مانور اطفاء حریق مسئولان و تیم های مدیریت بحران استان های آذربایجان غربی، اردبیل، همدان،کردستان و زنجان حضور مشارکت خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: این مانور فقط در ۲ استان برگزار خواهد شد که در آن ۱۱ استان مشارکت می کنند. استان ما یکی از استان های منتخب برای میزبانی بوده است که ۵ استان شمال غربی در آن مشارکت کرده اند. در این میان شهرستان اهر به عنوان مرکز مانور انتخاب شده است که فرماندهی آن نیز بر عهده فرماندار اهر خواهد بود.

وی در ادامه مطرح کرد: مقابله با آتش سوزی و اطفاء حریق در جنگل ها از اهداف این مانور است. در این مانور عملیاتی مدیران کل مدیریت بحران و سازمان محیط زیست و همچنین معاونین عمرانی استان ها حضور دارند.

عابدی با اشاره به اینکه همه ساله آتش سوزی های متعددی در جنگل ها و مراتع استان ها اتفاق می افتد؛ گفت: یکی از اهداف اجرای این مانور شناسایی نقاط قوت و ضعف ستاد های مدیریت بحران است تا از تجربیات این مانور در استان های خود استفاده کنند.

وی در آخر خاطرنشان کرد: امیدوارم طبق هماهنگی های انجام شده در بین دستگاه های مرتبط این مانور با حضور ۵ استان دیگر و آذربایجان شرقی بدون نقص برگزار شود. همانگونه که استحظار دارید فرماندهی این مانور ها بر عهده فرمانداران است و در اینجا نیز برعهده من می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
اسدی سه‌شنبه , 11 جولای 2017 - 8:16

آقای فرماندار منظور از عملیات مذکور حفظ فضای سبز ودرختان است لطف کن سری به روبروی قطعه شهدا بزن تا مشاهده نمائی که شهرداری به عمد چند صد درخت را دارد خشک می کند پارسال نمی دانم با چند صد میلیوت تومان هزینه این درختان را کاشتند وامسال دارند خشک می شوند

نظرات بسته شده است.