کد خبر : 106896
تاریخ انتشار : جمعه 7 جولای 2017 - 12:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در مناطق روستایی شهرستان اهر ضروری است بسته هستند

ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در مناطق روستایی شهرستان اهر ضروری است

ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در مناطق روستایی شهرستان اهر ضروری است

بخشدار مرکزی اهر:بر اساس شاخص‌هایی که طبق دستورالعمل‌ها و عملکرد دهیاری‌ها معیار قرار داده‌شده ۹ نفر از دهیاران شهرستان اهر به‌عنوان دهیاران نمونه انتخاب‌شده و در شهرستان و استان طی مراسمی از این دهیاران قدردانی می‌شود.

به گزارش اهروصال؛ احمد نیک‌نفس در دیدار جمعی از دهیاران با فرماندار اهر که به مناسبت سالروز تأسیس دهیاری و روز دهیار برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس شاخص‌هایی که طبق دستورالعمل‌ها و عملکرد دهیاری‌ها معیار قرار داده‌شده ۹ نفر از دهیاران شهرستان اهر به‌عنوان دهیاران نمونه انتخاب‌شده و در شهرستان و استان طی مراسمی از این دهیاران قدردانی می‌شود.

وی از تلاش برای تحقق نظام درآمد پایدار در مناطق روستایی را از شاخص‌های نوین مدیریت روستاهای این شهرستان دانست، افزود: سیاستی که در طول این مدت اتخاذ کرده‌ایم شامل اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در چهارچوب طرح هادی مصوب و یا سایر طرح‌های شوراهای روستای مصوب می‌کنند.

بخشدار بخش مرکزی اهر با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها هفت اماکن ورزشی در روستاهای شهرستان اهر وجود دارد، ادامه داد: از این تعداد اماکن ورزشی ۵ موردنیاز به رختکن و دو مورد آن نیز به بازسازی نیاز دارد و همچنین با هماهنگی بین بخشداری و اداره ورزش و جوانان دو سالن ورزشی در روستاهای افیل و دوشتور این شهرستان احداث می‌شود و دلیل انتخاب این روستاها یکی جمعیت و دیگری دور بودن از شهر اهر است.

نیک‌نفس بابیان اینکه برخی از روستاهای شهرستان اهر دیگر نیاز به پروژه‌های عمرانی ندارند، تأکید کرد: به‌طور مثال در روستای آللو امسال تنها در یک پروژه یک هزار متر جدول کاری کرده‌ایم و اکنون مثلاً در همین روستا دیگر نیاز به اجرای پروژه عمرانی نداریم و ازاین‌پس باید به زیباسازی بپردازیم.

وی با ذکر اینکه در حال حاضر در روستاهای اطراف جاده اهر – ورزقان هیچ‌گونه خدمات عمومی از قبیل آتش‌نشانی نداریم، گفت: خدای‌ناکرده اگر روزی آتش‌سوزی در روستاهای این محور صورت گیرد تا آتش‌نشانی اهر به محل برسد شاید خسارت‌های قابل‌توجهی وارد شود به همین خاطر ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در مناطق روستایی شهرستان اهر ضروری است.

بخشدار بخش مرکزی اهر در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی دنبال می‌کنیم این است که سعی داریم تا بازارچه‌های محلی در قالب هفته بازار در روستاهای هدف گردشگری و سایر روستاها راه‌اندازی کنیم و در این راستا با اتاق اصناف نیز همکاری می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.