کد خبر : 106871
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 جولای 2017 - 18:02
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کشف کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در اهر بسته هستند

کشف کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در اهر

کشف کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف تعداد ۲۲۰ هزار و ۲۷۰ عدد انواع یراق‌آلات درب و پنجره و دستگاه‌های تولید درب و پنچره UPVC قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اهروصال؛ سرهنگ یونس منفرد؛ فرمانده انتظامی شهرستان اهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در راستای سیاست های مبارزه با کالای قاچاق، پلیس آگاهی در پی گزارشات دریافتی، موفق شد یک واحد سوله که به عنوان انباری و محل نگهداری کالای قاجاق استفاده می شد را شناسایی کند.

وی در ادامه اذعان داشت:افراد قاچاق چی و سودجو پس از انبار کردن کالای های قاچاق خارجی مارک آنها را به ایرانی تغییر داده و به فروش می رسانند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با توجه حجم کالای توقیف شده مطرح کرد: با هماهنگی های انجام شده با مقامات قضائی، ماموران پلیس آگاهی در بازرسی انجام شده از این سوله، ۲۲۰ هزار و ۲۷۰ عدد انواع یراق آلات درب و پنجره و ۵ دستگاه تولید درب و پنجره UPVC و ۲۱۵ بسته ۱۰ کیلویی پیچ سر مته به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال معادل ۷۰۰ میلیون تومان را کشف و ضبط کردند.

وی در ادامه تصریح کرد:کالاهای مکشوفه فاقد گواهی ترخیص گمرکی بوده و در این راستا ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و کالاهای مکشوفه به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو، موضوع را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.