کد خبر : 106868
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 جولای 2017 - 14:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ضرورت تخصیص اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل بزرگراه اهر – تبریز بسته هستند

ضرورت تخصیص اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل بزرگراه اهر – تبریز

ضرورت تخصیص اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل بزرگراه اهر – تبریز

نماینده مردم اهر – هریس: ترافیکی که در جاده اهر – تبریز به‌ویژه در ایام تعطیلات باعث قفل شدن این جاده شده و باعث کندی تردد در این محور می‌شود ک در این رابطه ملت و دولت متحمل ضرر و زیای بسیاری می‌شوند.

به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مجلس اهر – هریس؛ بیت‌الله عبدالهی در دیدار با معاون رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، اظهار داشت: بزرگراه اهر – تبریز که در سال ۸۷ کلنگ زنی شده بود تاکنون به نا به مسائلی به بهره‌برداری نرسیده و برای تسریع در روند احداث این بزرگراه که نقش حیاتی در توسعه و آبادانی منطقه ارسباران و علی‌الخصوص شهرستان‌های اهر و هریس دارد با تخصیص اعتبار برخی از مشکلات بزرگراه اهر – تبریز رفع می‌شود.

وی با اشاره به وقوع حوادث رانندگی متعدد در جاده اهر – تبریز تکمیل بزرگراه را ضروری دانست، افزود: ترافیکی که در جاده اهر – تبریز به‌ویژه در ایام تعطیلات باعث قفل شدن این جاده شده و باعث کندی تردد در این محور می‌شود ک در این رابطه ملت و دولت متحمل ضرر و زیای بسیاری می‌شوند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم سازمان برنامه‌وبودجه کشور با عنایتی که به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته دارند با تخصیص اعتبارات لازم روند احداث بزرگراه اهر – تبریز را تسریع بخشند.

عبدالهی بابیان اینکه پیمانکاران فعال در پروژه بزرگراه اهر – تبریز ۱۷ میلیارد تومان تاکنون از دولت مطالبه اعلام کرده‌اند، گفت: در صورتی که بدهی دولت به پیمانکاران پرداخت نشود قطعاً میزان بدهی دولت به این پیمانکاران افزایش خواهد یافت.

وی به بدهی دولت به شهرداری‌های شهرستان‌های اهر و هریس از بابت صدور پروانه ساخت‌وساز رایگان در زمان زلزله سال ۹۱ اشاره کرد، افزود: دولت دهم در جریان زلزله سال ۹۱ منطقه ارسباران شهرداری‌های اهر و هریس را مکلف به صدور رایگان پروانه ساخت کرده بود که در این میان میزان بدهی دولت به شهرداری‌های اهر و هریس نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از این‌که با گذشت ۵ سال از زلزله منطقه ارسباران هنوز بدهی دولت به شهرداری‌های اهر، هریس، بخشایش، زرنق، کلوانق و خواجه پرداخت نشده است، بیان کرد: بنده از طرف مردم حوزه انتخابیه نه‌تنها از سازمان برنامه‌وبودجه بلکه از وزارت کشور نیز پیگیر هستم.

عبدالهی اضافه کرد: یکی از مصوبات دولت پرداخت مطالبات شهرداری‌های اهر و هریس بوده و شهرداری‌های اهر، هریس، بخشایش، زرنق، کلوانق و خواجه از عدم پرداخت بدهی از نظر مالی در تنگنا هستند، امیدواریم زمانی که شهرداران این منطقه به خواسته دولت آری گفتند اکنون دولت نیز با پرداخت بدهی این سریال دنباله‌دار را به اتمام برساند.

وی با تأکید بر اینکه کمربندی شرقی شهر اهر که تاکنون تنها ۳ کیلومتر از این پروژه اجرایی شده متأسفانه امسال اعتباری به این کمربندی اختصاص نیافته است، اظهار کرد: تخصیص بودجه و تسریع در روند اجرایی پروژه کمربندی شرقی اهر برای این شهرستان ضروری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.