کد خبر : 106840
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 جولای 2017 - 9:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رقابت بیش از ۲۱۰۰ اثر از ۱۹۱ عکاس در جشنواره عکس ارسباران بسته هستند

رقابت بیش از ۲۱۰۰ اثر از ۱۹۱ عکاس در جشنواره عکس ارسباران

رقابت بیش از ۲۱۰۰ اثر از ۱۹۱ عکاس در جشنواره عکس ارسباران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در نشست اعضای دبیرخانه جشنواره عکس ارسباران گفت: رقابت ۲۱۷۸ اثر از ۱۹۱ عکاس از ۲۰ استان کشورنقطه‌ی قوتی برای این جشنواره محسوب می‌شود.

به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، محمد محمدپور اظهار کرد: جشنواره عکس ارسباران می‌تواند نقش تاثیرگذاری در شناساندن جاذبه‌های گردشگری، آداب و رسوم، پتانسیل فرهنگی و هنری منطقه و معرفی تاریخ و فرهنگ ارسباران داشته باشد.

وی افزود: این جشنواره با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌بایست محل انتقال پیام‌های فرهنگی بوده و در عین حال زمینه‌ای برای حضور گردشگران و هنرمندان باشد و مستقیم و غیرمستقیم به اقتصاد منطقه نیز کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: عکاسی از جذابیت‌های منطقه ارسباران و انتشار این عکس‌ها موجب ایجاد انگیزه برای گردشگران می‌شود تا به این منطقه سفر کنند و در پی آن معیشت و اقتصاد مردم رونق می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کمیت و کیفیت آثار ارسالی به جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این تعداد اثر ارسالی از ۲۰ استان کشور نشان از ظرفیت بالای این جشنواره برای معرفی جاذبه‌های خاص گردشگری و آداب و رسومو تعاملات مردم و نگرش فرهنگی مردم دارد.

محمدپور تاکید کرد: استقبال گسترده‌ هنرمندان از این جشنواره، می‌تواند الگویی برای دیگر جشنواره‌های فرهنگی و هنری باشد.

وی خواستار برگزاری این جشنواره به صورت دوسالانه شد و گفت: فاصله‌ دوسال برگزاری جشنواره باعث می‌شود تا عکاسان و هنرمندان یکسال به تولید اثر با موضوع جشنواره بپردازند و یک سال آثار این جشنواره به صورت سراسری منعکس شود.

براساس این گزارش آیین اختتامیه جشنواره سراسری عکس ارسباران تیرماه جاری در شهرستان اهر برگزار شده و طی آن نفرات برتر معرفی می‌شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.