کد خبر : 106631
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 ژوئن 2017 - 21:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای روز قدس برای تمام مسلمانان جهان روز مبارزه با استکبار است بسته هستند

روز قدس برای تمام مسلمانان جهان روز مبارزه با استکبار است

روز قدس برای تمام مسلمانان جهان روز مبارزه با استکبار است

فرمانده سپاه ناحیه اهر؛ سرهنگ ایمانی در پیامی مردم شهر اهر را دعوت به شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش اهروصال؛ فرمانده سپاه ناحیه اهر؛ سرهنگ ایمانی در پیامی مردم شهر اهر را دعوت به شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

روز قدس برای تمام مسلمانان جهان روز مبارزه با استکبار و ظلم است. فلسطین مظهر اتحاد مسلمانان در برابر سیاست های استعماری اسرائیل و آمریکاست به گونه ای که امروزه روز قدس فقط در ایران معنی نمی شود بلکه در ۹۰۰ شهر جهان مردم به خیابان ها آمده و فریاد آزادگی و آزادی خواهی سر می دهند تا مشت محکمی باشد بر دهان مستکبران جهانی علی الخصوص رژیم اشغالگر اسرائیل. همانگونه که رهبر فرزانه ما در جریان مذاکرات برجام گفتند: انشاالله اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و هر ثانیه که می گذرد از عمر اسرائیل کم می شود.
برخلاف رژیم های به ظاهر مسلمان سعودی و امثال آن که می خواهند رابطه با رژیم صهیونیستی را عادی جلوه داده و کشتار مسلمانان توسط آنها را مخفی کنند، ایران با رهبری امام خمینی (ره) در ابتدا و اکنون با رهبری مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله) از همان اول در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرده و در مقابل ظالمان سر خم نکرده و شروع به مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل کرده است تا حق مردم مظلوم فلسطین را باز پس گیرد.
مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس ضامن امنیت کشور خود در مقابل تروریست ها و کشور های معاند جمهوری اسلامی ایران هستند و همانگونه که رهبر عزیزمان فرمودند: حضور تک تک مردم در این راهپیمایی است که امنیت کشور را تامین می کند.
استکبار جهانی به سختی در تلاش است تا بتواند مسئله فلسطین را به فراموشی بسپارد و بر این جنایت ها سرپوش بگذارد و تنها مانع محقق شدن این امر تا کنون انقلاب اسلامی ایران بوده است.
مردم باید تلاش کنند تا راهپیمایی امسال باشکوه تر از هر سال برگزار شود تا دیگر گروه هایی امثال داعش حتی جرئت نگاه کردن به ایران را نکنند و کشورهای مستکبر جهانی سیلی محکم تر از مردم ایران خواهند خورد.

وعده ما جمعه ۲ تیر ۹۶ ساعت ۱۱:۱۵ مقابل میدان شهرداری اهر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.