کد خبر : 106628
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 ژوئن 2017 - 15:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ملتهای عالَم بدانند که اسلام شکست بردار نیست بسته هستند

ملتهای عالَم بدانند که اسلام شکست بردار نیست

ملتهای عالَم بدانند که اسلام شکست بردار نیست

روز جمعه روز جهانی قدس، در ۹۰۰ شهر کشور و در سرتاسر جهان اسلام و برخی کشورهای آزاد جهان برگزار می شود.

حجت الاسلام ممی زاده در اهروصال نوشت؛

روز جمعه روز جهانی قدس، در ۹۰۰ شهر کشور و در سرتاسر جهان اسلام و برخی کشورهای آزاد جهان برگزار می شود. ملت‌های جهان در این روز، مرگ استکبار جهانی و نابودی کفر و شرک و الحاد را فریاد می زنند. ملت‌های جهان  علیه ترور،‌ اشغالگری، غصب سرزمین و شکنجه بی‌گناهان در سرزمین‌های اشغالی را که توسط رژیم صهیونیستی اعمال می شود، محکوم می کنند و فریاد خود را علیه ستم و تبهکاری رژیم اشغالگر قدس بلند می کنند. این فریادها در آخرین جمعه ماه رمضان بالاخره روزی به ثمر می رسد و نابودی رژیم اشغالگر قدس را رقم خواهد زد.
امام خمینی ره در خصوص روز قدس فرمودند:
ملتهای عالَم بدانند که اسلام شکست بردار نیست. اسلام و تعالیم قرآن بر همه ممالک باید غلبه کند. دین باید دین الهی باشد، اسلام دین خداست؛ و باید در همه اقطار اسلام پیشروی کند. روز قدس، اعلام یک چنین مطلبی است،‌اعلام به این است که مسلمین به پیش! برای پیشرفت در همه اقطار عالَم. روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.
امروز تمام کفر در تلاش حفظ رژیم غاصب صهیونیستی است و حتی در تمام مذاکرات تامین امنیت این رژیم پلید را در اولویت اول مطالباتش قرار می دهد زیرا خوب فهمیده اند که اسراییل قلب کفر است اما گرفتار در دستان قدرتمند نیروهای مقاومت اسلامی و تمام مسلمانان و مظلومان جهان.
استکبار جهانی در عصر کنونی با نفوذ در ممالک اسلامی سعی در به انزوا و انحراف کشاندن مسلمین را در سر می پروراند و می خواهد چهره کفر و استکبار را موجه جلو داده و چهره ای خشن از اسلام ارائه نماید و به دنبال کار بنیادی در کشورهای اسلامی است که یکی از نمونه های نفوذ استکبار سند ۲۰۳۰می باشد.
واقعا این ننگ را باید به کجا ببریم که برخی با یک حرکت شگفت آور در اسناد بالادستی نظام به صورت «نرم» طوری اختلال و دستکاری می کنند که قطار جمهوری اسلامی به طور طبیعی روی خط ریل کسانی حرکت کند که جهان را به سمت و سوی کفر، شرک و الحاد هدایت می کنند.
دشمن جهان اسلام کاملا آشکارا بر علیه آموزه های دینی تلاش می کند و فلذا ما مسلمانان نباید از دشمن پلید غافل شویم که امام ره فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است یعنی مصداق عینی شیطان در دنیا آمریکاست و فرمودند اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود زیرا مظهر بدی و پلیدی در دنیای کنونی است.
و در پایان اینکه قطعا فرموده خداوند متعال مبنی بر تحقق حکومت جهانی اسلام (لیظهره علی الدین کله)محقق خواهد شد و اسراییل باید عمرکمتر از۲۵سالش را ثانیه شماری کند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.