کد خبر : 106588
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 ژوئن 2017 - 10:16
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای یادواره ۱۲۰۰ شهید ارسباران در یکی از شهرستان‌های منطقه برگزار می‌شود بسته هستند

یادواره ۱۲۰۰ شهید ارسباران در یکی از شهرستان‌های منطقه برگزار می‌شود

یادواره ۱۲۰۰ شهید ارسباران در یکی از شهرستان‌های منطقه برگزار می‌شود

امام جمعه اهر گفت: یکی از اقدامات موثر در منطقه، برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید ارسباران بوده که هرسال دریکی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در اولین دیدار جمعی از اقشار مختلف مردم، مسئولان شهرستان اهر و خانواده‌های شهدا با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، اظهار داشت: آذربایجان همیشه در تمامی مقاطع انقلاب اسلامی پیشتاز بوده و جایگاه خاصی که در نظام اسلامی دارد مردم آذربایجان و شهرستان اهر در خدمت نماینده ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای خواهیم بود.

وی مردم منطقه ارسباران را مردمی مؤمن، شجاع و غیرتمند مخصوصاً در مسائل انقلاب عنوان کرد، افزود: تاکنون مردم شهرستان اهر و منطقه ارسباران در مسائل فرهنگی نقش قابل‌توجهی را ایفا کرده‌اند و همچنین درصد مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات نشان‌گر حضور مؤثر و حداکثری آن‌ها در عرصه‌های مختلف علی‌الخصوص پای صندوق‌های رأی است.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه هرگاه مقام معظم رهبری فرمایشی را فرموده‌اند مردم شهرستان اهر برای تحقق منویات ایشان پای‌کار هستند و تلاش می‌کنند، ادامه داد: همیشه سعی کرده‌ایم تا در حد توانمان منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در منطقه تحقق‌بخشیم و از طرفی با توجه به ارادت خاصی که مردم شهرستان اهر به ولایت‌فقیه دارند همواره این ارادت را ثابت کرده‌اند.

آیت‌الله حاجی‌زاده اضافه کرد: مردم شهرستان اهر علاقه‌مند به دیدار با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی بودند و ما نیز به نمایندگی از این مردم شریف تقاضا داریم تا در اجتماع روز حجاب و عفاف با حضور در این شهرستان خواسته مردم را تحقق بخشید و با توجه به اینکه حجت‌الاسلام آل‌هاشم روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارند امیدواریم این خواسته مردم در آینده اجابت شود.

وی بابیان اینکه شهرستان اهر برای حفظ و تداوم نظام و انقلاب اسلامی بیش از ۴۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است، بیان داشت: شهرستان اهر علاوه بر چهارصد شهید حدود ۹۰۰ نفر جانباز و ۵۷ نفر آزاده دارد و با توجه به اینکه اکنون تقسیمات سیاسی این شهرستان نسبت به گذشته کوچک‌تر شده ولی یکی از اقدامات مؤثر و قابل‌توجه در منطقه ارسباران برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید ارسباران بوده که هرسال دریکی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، در پایان دیدار اهری ها با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی که در بیت امام جمعه تبریز صورت گرفت کتاب تندیس مهربانی (زندگی‌نامه آیت‌الله‌العظمی شیخ حسین نجفی اهری) از طرف مولف این کتاب حسین دوستی به حجت‌الاسلام آل‌هاشم اهداء شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.