کد خبر : 106445
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 ژوئن 2017 - 8:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اشخاصی که به رشته هنری علاقه مند هستند حتما با داشتن پشتکار در آن رشته موفق خواهند شد بسته هستند

اشخاصی که به رشته هنری علاقه مند هستند حتما با داشتن پشتکار در آن رشته موفق خواهند شد

اشخاصی که به رشته هنری علاقه مند هستند حتما با داشتن پشتکار در آن رشته موفق خواهند شد

یکی از مشکلات تمامی هنرمندان شهرستان ما نبود محل دائمی برای عرضه و فروش کارهای خود به علاقه‌مندان است که همین‌جا از مسئولین خواهشمندم نسبت به احداث بازارچه دائمی اقدامات لازم را به عمل‌آورند.

رقیه پورقلی در گفتگوی تفصیلی با اهروصال؛  یکی از مشکلات تمامی هنرمندان شهرستان ما نبود محل دائمی برای عرضه و فروش کارهای خود به علاقه‌مندان است که همین‌جا از مسئولین خواهشمندم نسبت به احداث بازارچه دائمی اقدامات لازم را به عمل‌آورند.

 

به نام خدا؛

ممنون از اینکه دعوت ما را برای مصاحبه قبول کرده اید؛ برای سوال اول لطفا کمی خود را معرفی کنید و به مخاطبین ما بگویید چه شد وارد عرصه هنر شدید؟

به نام خدا؛ ممنون از اینکه من را دعوت کرده اید؛

اینجانب رقیه پور قلی هستم و لیسانس مدریت بازرگانی دارم.

از سال ۱۳۹۱ به‌طورجدی شروع به فعالیت هنری کردم.

من همیشه با هنر زندگی کردم. از دوران ابتدایی به هنر علاقه داشتم و کارهای هنری متناسب با سن خودم انجام می‌دادم پس از پایان دوران تحصیل و دانشگاه به‌طورجدی به علت علاقه‌ای که به کارهای چوبی داشتم به رشته منبت‌کاری روی آوردم و ۵ سال سابقه فعالیت در این زمینه رادارم و در سال ۱۳۹۴ به‌عنوان منبت‌کار برتر شهرستان اهر انتخاب شدم.

در چه رشته‌هایی هنری فعالیت داشتید و آیا نمایشگاهی برای نمایش و عرصه آثار خود داشته‌اید؟

در رشته‌های هنری منبت‌کاری و طراحی سنتی روی سفال و تذهیب فعالیت دارم و سابقه برگزاری بیش از ۱۰ نمایشگاه انفرادی و گروهی در شهرستان اهر و در ششمین نمایشگاه سرتاسری صنایع‌دستی تبریز با حضور هنرمندان از تمام نقاط کشور برگزار شد بنده هم غرفه داشتم.

چه شد برای منبت علاقه‌مند شدید؟

همیشه به کارهای چوبی علاقه خاصی داشتم به نظر من کارهای چوبی منحصربه‌فرد هستند چون رگه‌ها و طراحی‌های چوب هیچ‌وقت تکراری نیستند و این زیبایی چوب وقتی با کنده‌کاری همراه می‌شود زیبایی وصف‌ناپذیری دارد.

مشکلات شما به‌عنوان یک هنرمند چیست آیا راه‌حلی برای مشکلاتی که گفتید دارید؟

یکی از مشکلات تمامی هنرمندان شهرستان ما نبود محل دائمی برای عرضه و فروش کارهای خود به علاقه‌مندان است که همین‌جا از مسئولین خواهشمندم نسبت به احداث بازارچه دائمی اقدامات لازم را به عمل‌آورند.

به‌عنوان یک جوان موفق چه توصیه‌ای به هم‌سن سال‌های خود و نسل جوان دارید؟

علاقه و استعداد و پشتکار عوامل مکمل موفقیت در هر زمینه‌ای است اگر به دنبال رشته‌ای بروند که علاقه و استعداد دارند حتماً باپشتکاری که به خرج می‌دهند به امید خدا موفق خواهند شد.

آیا سخنی به‌عنوان حرف آخر دارید؟

از تمامی اساتیدی که برای من زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و همچنین از جناب آقای باقر پور رئیس میراث فرهنگی شهرستان اهر به علت حمایت‌های بی‌دریغشان نهایت تقدیر و تشکر رادارم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.