کد خبر : 106286
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 ژوئن 2017 - 16:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کشورهای حامی تروریست همچون اسرائیل، آمریکا و عربستان همواره سعی در ناامن کردن ایران دارند/ امنیت حاکم در ایران پایدار بوده و به این آسانی متزلزل نمی‌شود بسته هستند

کشورهای حامی تروریست همچون اسرائیل، آمریکا و عربستان همواره سعی در ناامن کردن ایران دارند/ امنیت حاکم در ایران پایدار بوده و به این آسانی متزلزل نمی‌شود

کشورهای حامی تروریست همچون اسرائیل، آمریکا و عربستان همواره سعی در ناامن کردن ایران دارند/ امنیت حاکم در ایران پایدار بوده و به این آسانی متزلزل نمی‌شود

بیت‌الله عبدالهی: تروریست‌ها باکارهای خود فقط خواستند به اربابان خود نشان دهند که ما هستیم ولی واقعیت چیز دیگری است. واقعیت این است که جمهوری اسلامی ایران این اجازه را به آنان نخواهد داد و انشا الله اقدامات مشابهی دیگر صورت نمی‌گیرد و سیلی محکمی از نیروهای نظامی و امنیتی ایران خواهند خورد.

بیت‌الله عبدالهی نماینده منتخب مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اهروصال اظهار داشت: در مورد ترورهای اتفاق افتاده در حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی باید عرض کنم که هدف تروریست‌ها از انتخاب این محل‌ها یکی کنترل امنیت کمتر به دلیل رفت‌وآمد زیاد بوده و دیگری بازخورد بین‌المللی و رسانه‌ای وسیع آن می‌توان عنوان کرد.

امنیت حاکم در ایران پایدار بوده و پایدار خواهد ماند

وی در ادامه افزود: ایران به دلیل سابقه درخشانی که در مبارزه با تروریسم چه در داخل و چه در خارج از کشور داشته است همواره سمبل امنیت و پایداری در منطقه بوده و کشورهای حامی تروریست مانند اسرائیل، آمریکا و عربستان سعی در ناامن سازی و نا امین نشان دادن ایران دارند ولی همان‌طور که مقام معظم رهبری (مدظله) فرمودند: اقدام آن‌ها بیشتر شبیه ترقه‌بازی بوده و با این اقدام‌ها نمی‌توانند امنیت ایران را متزلزل کنند و امنیت حاکم در ایران پایدار بوده و پایدار خواهد ماند و این را مدیون تشکیلات امنیتی و نیروهای مسلح خود هستیم.

وی با توجه به اقدام تروریست‌ها مطرح کرد: تروریست‌ها باکارهای خود فقط خواستند به اربابان خود نشان دهند که ما هستیم ولی واقعیت چیز دیگری است. واقعیت این است که جمهوری اسلامی ایران این اجازه را به آنان نخواهد داد و انشا الله اقدامات مشابهی دیگر صورت نمی‌گیرد و سیلی محکمی از نیروهای نظامی و امنیتی ایران خواهند خورد.

وی در ادامه اظهار داشت: مردم نیز در این راستا باید با نیروهای امنیتی همراه شوند و هرگونه اقدام مشابه را به آنان گزارش دهند زیرا هدف تروریست‌ها همین مردم است و همان‌گونه که مشاهده کردید به سمت مردم عادی تیراندازی کرده وعده‌ای را مجروح و شهید کردند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در آخر گفت: مجلس نیز به‌نوبه خود حامی نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و نیروهای مسلح بوده و از هرگونه کمکی در حد اختیارات مجلس باشد دریغ نخواهد کرد چه در بحث بودجه و چه قوانین مربوطه آن‌ها و امیدواریم دیگر شاهد چنین حملاتی علیه ایران نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.