کد خبر : 106277
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 ژوئن 2017 - 13:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آزادسازی ۴۵۰زندانی غیرعمد آذربایجان‌شرقی ۱۶۰ میلیارد ریال نیاز دارد بسته هستند

آزادسازی ۴۵۰زندانی غیرعمد آذربایجان‌شرقی ۱۶۰ میلیارد ریال نیاز دارد

آزادسازی ۴۵۰زندانی غیرعمد آذربایجان‌شرقی ۱۶۰ میلیارد ریال نیاز دارد

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در ۱۹ خرداد امسال در تبریز، از آزادی ۳۷۷ نفر از زندانیان جرایم غیر‌عمد با اختصاص ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال ۹۵ خبر داد و گفت: برای آزادسازی ۴۵۰زندانی غیرعمد استان ۱۶۰ میلیارد ریال نیاز است.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری ظهر امروز در نشست صنعتگران و فعالان اقتصادی با اعضای ستاد دیه استان که در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تبریز برگزار شد، با اشاره به آیات قرآن کریم با موضوع احسان و انفاق اظهار داشت: احسان در راه خدا هرچند کم و ناچیز همراه با خلوص نیّت، بسیار با ارزش و پربرکت است.

رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان با بیان حدیثی از امام حسین (ع) که فرمود: «ان حوائج الناس الیکم من نعم الله»، همانا حوائج مردم از نعمت‌های خداوند بر شماست، افزود: به بیان دیگر امام حسین (ع) مراجعات مردم را از نعمت و عنایت و برکات الهی دانسته‌اند در روایت آمده که ثواب گشودن گره‌ای از کار مسلمان و برآوردن حاجتی از او از ثواب هفت بار طواف خانه خدا بیشتر است.

وی ادامه داد: هیچ افتخاری بالاتر از کمک به همنوع نیست در ماه رمضان که ماه رحمت الهی است باید خود و دیگران را به احسان و انفاق در راه خدا تشویق کنیم زیرا وعده خداوند متعال حتمی است که به انفاق‌کنندگان در راه خدا چند صد برابر آنچه را بخشیده‌اند خواهد داد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در ۱۹ خرداد ماه سال‌جاری در تبریز، از آزادی ۳۷۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با اختصاص هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال ۹۵ خبر داد و تعداد زندانیان جرایم غیر‌عمد فعلی در استان را ۴۵۰ نفر اعلام کرد.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.