کد خبر : 106140
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 می 2017 - 12:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۲ هزار و ۵۰۰ سبد غذایی در بین خانواده های نیازمند اهر توزیع می شود بسته هستند

۲ هزار و ۵۰۰ سبد غذایی در بین خانواده های نیازمند اهر توزیع می شود

۲ هزار و ۵۰۰ سبد غذایی در بین خانواده های نیازمند اهر توزیع می شود

سبدهای غذایی شامل برنج، روغن، گوشت مرغ و سایر اقلام مورد نیاز است که همه ساله با همکاری و مساعدت خیرین در بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان توزیع می گردد.

به گزارش اهروصال، ارسلان طهماسبی رئیس کمیته امداد اهر عصر یک شنبه ۷ خرداد ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ماه رمضان به عموم روزه داران به طرح های در حال اجرای کمیته امداد اهر در طول ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مانند سال های قبل؛ طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امسال نیز برای توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ سبد غذایی در بین نیازمندان تحت حمایت با مساعدت های خیرین برنامه ریزی کرده ایم.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر با ذکر اینکه هر کدام از سبدهای غذایی توزیعی ۱۶۰ هزار تومان ارزش دارد، بیان کرد: این سبدهای غذایی شامل برنج، روغن، گوشت مرغ و سایر اقلام مورد نیاز است که همه ساله با همکاری و مساعدت خیرین در بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان توزیع می گردد.

 

وی از اجرای طرح مفتاح الجنه در جهت بررسی و رسیدگی به مشکلات خانواده های تحت پوشش در این شهرستان خبر داد و گفت: با هماهنگی هایی که انجام شده مقرر گردیده تا از ۲۵۰ خانواده شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان بازدید صورت گیرد و امیدواریم تا بتوانیم در این بازدیدها گره از مشکلات خانواده های نیازمند بگشاییم.

 

طهماسبی در ادامه با اشاره به توزیع کیسه های همیان مولا به مناسبت ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: به یاد شبگردی های مولا علی (ع) ۳۰۰۰ کیسه همیان مولا در راستای جمع آوری ارزاق برای حمایت از نیازمند در اهر توزیع خواهد شد و پس از جمع آوری هدایای مردمی در بین مددجویان تحت حمایت توزیع می شود.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان اهر در آخر  با تاکید بر اینکه ۳۸۰۰ خانواده تحت کمیته امداد اهر می باشد که تعداد ۲۶۰۰ خانواده دارای سرپرستی زن هستند و تعداد ۹۸۳ نفر دانش آموز و ۲۴۰ نفر ایتام تحت حمایت هستند، تاکید کرد: به منظور حامی یابی طرح محسنین همزمان با شب های قدر در اهر اجرا می شود امیدواریم با حضور مردم و خیرین در این طرح با انتخاب خودشان از ایتام حمایت و سرپرستی آنها را به عهده گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.