کد خبر : 105924
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 می 2017 - 13:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای بسته هستند

لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای

لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای

مردم قهرمان ایران اسلامی فردا بصیرت خود، پایبندی به آرمان‌های انقلاب و امام راحل عظیم الشأن و شهدا و رهروی آن مردم با ایمان از فرامین مقام معظــم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) و مقاومت و بیداری در برابر جهان سلطه را نشان خواهند داد.

رحیم رضاخانی در اهروصال نوشت؛

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مــردم مومن و ولایت مدار و همیشه  در صحنـه که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای حماسه ای دیگر خواهند آفرید.

مردم قهرمان ایران اسلامی فردا بصیرت خود، پایبندی به آرمان‌های انقلاب و امام راحل عظیم الشأن و شهدا و رهروی آن مردم با ایمان از فرامین مقام معظــم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) و مقاومت و بیداری در برابر جهان سلطه را نشان خواهند داد.

آری ما ملت قهرمان ایران اسلامی فردا روز جمعه می آییم؛ به یاد آنانی که رفتند تا کشورمان با اتکا به نیروی داخلی خود به اقتدار برسد، تا بیگانه برای مردمان این دیار تصمیم گیری نکند ،رفتند تا اسلام در این کشور حرف اول و آخر را بزند، رفتند تا خانواده ای بر کل ملت ارجح داده نشوند، رفتند تا چشم مسئولان کشورمان به خارج مرزها نباشد و این کشور با اتکا به خودش به استقلال برسد و ملت می آیند تا به مسئولان مختلف کشور بگویند: ملت به وظیفه خود که حمایت از شما و انقلاب است عمل کردند شما نیز با صداقت به وظایف خود در قبال انقلاب و این مردم عمل کنید!

آری روز جمعه می آییم تا به دشمنان و جهانیان بگوییم: ما را از تحریم و تهدید نترسانید؛ در این۳۸ سال از اینهمه تهدید و تحریم چه برداشت کردید؟ تهدید و تحریم دشمن ما را متوجه داخل کرد و شعار”ما می توانیم”را عملی کردیم و امروز دشمن از اقتدار و پیشرفتهای روزبه روز ما در هراس است؛ با این شعار بود که سران به اصطلاح قدرتمند جهان را به پای میز مذاکره نشانیدیم، می آییم تا به جهانیان این پیام را بدهیم که«این ملت همچنان انقلابی اند و چشم و گوششان به ندای ولایت است، ولایتی که خار چشم دشمنان داخلی و خارجی است» در این ۳۸ سال ،ملت بصیر ایران اسلامی این روز را هرسال پرشورتر گرامی داشتند؛هرچند که خناسان و نوچه های دشمن در داخل امید دارند تا از این شور مردم بکاهند اما هر سال ملت آنان را ضایع و ذلیلتر از قبل می نمایند و وحدت خود را به رخ جهانیان می کشانند.

می آییم به عشق امام عزیز و سفرکردمان، که سفارش کرد مردم همیشه در صحنه باشند و تا زمانی که آنان در صحنه هستند گزندی به انقلاب وارد نخواهد شد .

می آییم تا با ولایت بیعت تازه کنیم، چرا که می دانیم اگر نبود مدیریتها حکیمانه رهبر زیرکمان، نمی توانستیم کشتی انقلاب را از طوفانهای منطقه به سلامت عبور دهیم. چرا که می دانیم تازمانی که نگاهمان به کلام رهبری است و خط و دستور را از او می گیریم آسیبی به انقلابمان و کشورمان وارد نخواهد شد و این را نیز پیرجماران به ما سفارش اکید کردند که پشتیبان ولایت باشیم.

چرا که دشمنی، دشمنان را در طول دهه های بعد از امام با ولایت دیده ایم و به ویژه دیدیم در فتنه ۸۸ چگونه نوچه های دشمن افسار پاره کردند و بر اصل ولایت هتاکی کردند

فردا؛ در روز جمعه می آییم تا به صاحب اصلی انقلاب، امام غائب از نظر سلام درودی بفرستیم و برای فرجش دعا کنیم و از او بخواهیم تا خود پناه انقلابمان باشد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.