کد خبر : 105797
تاریخ انتشار : جمعه 12 می 2017 - 1:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پوسترهای نصب‌شده کاندیداها در محل‌های غیرمجاز در شهر اهر از امشب پاک‌سازی می‌شود بسته هستند

پوسترهای نصب‌شده کاندیداها در محل‌های غیرمجاز در شهر اهر از امشب پاک‌سازی می‌شود

پوسترهای نصب‌شده کاندیداها در محل‌های غیرمجاز در شهر اهر از امشب پاک‌سازی می‌شود

شهردار اهر با اشاره به اعتراض مردم نسبت به نصب پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها در محل‌های غیرمجاز، گفت: با دستور مراجع قضایی تیم‌های عملیاتی شهرداری اهر کار پاک‌سازی پوسترهای تبلیغاتی از محل‌های غیرمجاز را شروع می‌کنند.


 

مرتضی اعیانی شهردار اهر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در نخستین روز تبلیغات رسمی شاهد برخی بداخلاقی‌های تبلیغاتی کاندیداها در شهر اهر بودیم، اظهار داشت: متأسفانه در اولین روز تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر اهر و میان‌دوره‌ای مجلس برخی‌ها باوجود این‌که تأکید شده بود تا پوسترهای خود را در محل‌های تعیین‌شده نصب کنند ولی بی‌قانونی را حاکم می‌کنند.

شهردار اهر بابیان اینکه مردم شهر اهر امروز اعتراضات خود را از بابت عدم توجه کاندیداها به قوانین و نصب پوستر در محل‌های ممنوعه اعلام کردند، افزود: با توجه به اینکه شهرداری اهر برای محل‌های نصب پوسترهای تبلیغاتی بیش از ۲۰ میلیون تومان هزینه کرده ولی اکنون شاهد هستیم که در اولین قدم کاندیداها نه قوانین و نه حال شهروندان را رعایت می‌کنند.

وی از پاک‌سازی شبانه پوسترهای نصب‌شده در محل‌های ممنوعه توسط تیم‌های عملیاتی شهرداری اهر خبر داد و گفت: تیم‌های عملیات شهرداری اهر امشب تمامی پوسترهایی که بر روی دیوار و تیرهای برق و محل‌های غیرمجاز نصب‌شده‌اند را پاک‌سازی می‌کند.

اعیانی اضافه کرد: علی‌رغم تأکیدات مکرر به کاندیداها در خصوص رعایت حال شهروندان و نصب پوستر در محل‌های مجاز و به‌رغم تأکیدها متأسفانه پوسترهای کاندیداها را بر روی دیوار منازل مردم و تیرهای برق و سایر محل‌ها نصب‌کرده‌اند که باعث آزار و اذیت مردم اهر شده و این اقدام ناشایست به سیمای شهری اهر لطمه می‌زند.

شهردار اهر با تأکید بر اینکه با دستور مراجع قضایی تیم‌های عملیاتی شهرداری اهر کار پاک‌سازی پوسترهای تبلیغاتی از محل‌های غیرمجاز را شروع می‌کنند، خاطرنشان کرد: مجدداً از کاندیداها درخواست می‌کنیم که از نصب پوسترها در محل‌های غیرمجاز خودداری کرده و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.