کد خبر : 105735
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 می 2017 - 12:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عده‌ای از انقلابیون خسته می‌گویند ما نمی‌توانیم بدون غرب پیشرفت کنیم/می خواهند در ایران از سال دوم دبستان آموزش های جنسی برگزار شود بسته هستند

عده‌ای از انقلابیون خسته می‌گویند ما نمی‌توانیم بدون غرب پیشرفت کنیم/می خواهند در ایران از سال دوم دبستان آموزش های جنسی برگزار شود

عده‌ای از انقلابیون خسته می‌گویند ما نمی‌توانیم بدون غرب پیشرفت کنیم/می خواهند در ایران از سال دوم دبستان آموزش های جنسی برگزار شود

نشست روشنگری در محل مسجد امام حسن(ع)(سر بازار) به همت بسیج اصناف و مدیریت انجمن بازار برگزار شد.

به گزارش اهروصال؛ حجت‌الاسلام ممی زاده مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر گفت: خداوند متعال در قرآن کریم از آینده خبر داده است؛ همان‌طور که مستحضر هستید تنها معجزه حاضر قرآن کریم است و از دلایل اعجاز قرآن این است که خداوند متعال از آینده خبر داده است.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن می‌فرماید: ای مردم، قرار است حکومت الهی در زمین گسترش پیدا کند و بر تمام ادیان برتری پیدا کند حتی اگر مشرکان پسند نکنند و برای تضمین می‌فرماید: من شهادت می‌دهم. این اتفاق با ظهور امام زمان (عج) رخ خواهد داد.

وی در ادامه اظهار داشت: ادیان دیگر مانند یهود و مسیحیت تحریف‌شده‌اند و نمی‌توان به‌عنوان دین الهی روی آن‌ها حساب کرد. یهودی که معتقد است خداوند با حضرت موسی کشتی گرفته است و مسیحی که به ۳ خدا معتقد است، این‌ها دلیل بر بطلان این ادیان است.

وی با توجه به سند ۲۰۳۰ مطرح کرد: مسئولان ایران اسلامی امضا کردند که آموزه‌های دینی حذف شود و آموزه‌های جنسی از دوم دبستان در مدارس به فرزندانمان یاد داده شود.

حال وقتی پیگیر می‌شویم که چرا امضا کردید میگویند کاغذی بود امضا کردیم ولی نه ما به آن عمل می‌کنیم و نه آن‌ها می‌خواهند عمل کنیم.

آیا این‌گونه خواهد بود؟ درست است ما به آن عمل نخواهیم کرد ولی آیا آن‌ها نیز ما را به حال خودمان ول خواهند کرد که عمل نکنید؟ بعد از گذشت چند سال و عمل نکردن ایران به تعهداتش، سازمان ملل خواهد گفت: حقوق هم‌جنس‌بازان در ایران رعایت نشده است و اقدام به شکایت از ایران بر اساس تعهداتش خواهد کرد و بر اساس آن ایران را تحریم می‌کنند یا اموال ایران را مصادره کرده و به هم‌جنس‌بازان برای جبران کم‌کاری ایران خواهند داد.

وی با توجه به بندهای این سند گفت: یکی از کارهایی که باید در این راستا باید انجام شود آزادی هم‌جنس‌بازان است. همان‌طور که در کشورهای مانند آذربایجان این اقدام‌ها انجام شد و هم‌جنس‌بازان رژه رفتند. امروزه در آذربایجان افراد مذهبی و هیئت‌های مذهبی اجازه حضور در خیابان‌ها را ندارند، اسلام‌گراها در زندان‌ها هستند ولی هم‌جنس‌بازان با آزادی کامل می‌توانند در خیابان‌ها اقدام به راهپیمایی کنند.

وی با اشاره به اینکه در سند ۲۰۳۰ آمده است آموزه‌های دینی ممنوع است، اظهار داشت: شخصی که در آمریکا نشسته است، می‌گوید بر اساس این سند کسی حق ندارد آموزه‌های دینی را در مدارس مطرح کند، کسی حق ندارد از نماز بگوید، کسی حق ندارد از امام حسین (ع) بگوید زیرا آن‌ها را مصداق خشونت می‌داند و مسئولین ما برای اجرای آن تعهد داده‌اند.

وی در ادامه اذعان داشت: عده‌ای از انقلابیون خسته می‌گویند ما نمی‌توانیم بدون غرب پیشرفت کنیم؛ ولی کشور ما بدون حمایت غرب در صنعت موشکی جز ۸ کشور برتر دنیا هستیم؛ اما چگونه شده یک سنگ‌پا را خودمان تولید نمی‌کنیم و اقدام به واردات آن می‌کنیم؟

علت این کار همان انقلابیون خسته است که از کار و تلاش خسته شده است و می‌خواهند همه‌چیز را آماده از غرب بگیرند.

حجت‌الاسلام ممی زاده با اشاره به کوتاهی برخی مسئولین افزود: برخی مسئولین درصدد از کار انداختن صنعت موشکی ایران هستند و می‌گویند که ایران نباید صنعت موشکی داشته باشد و دنبال مذاکره برود ولی همان‌گونه که حضرت آقا فرمودند: اگر موشک نداشته باشیم آن‌ها حتی حاضر به مذاکره با ایران نمی‌شدند.

وی در آخر افزود: مردم اگر انتخاب آگاهانه کنند و فردی انقلابی را سرکار بیاورند آمریکا دیگر جرئت نمی‌کند حتی فکر حمله به ایران را بکند.

تصاویر/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.