کد خبر : 105671
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 می 2017 - 22:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کشف نزدیک به نیم کیلوگرم تریاک در اهر بسته هستند

کشف نزدیک به نیم کیلوگرم تریاک در اهر

کشف نزدیک به نیم کیلوگرم تریاک در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف نیم کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اهروصال؛ سرهنگ «یونس منفرد» در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مقابله با فروشندگان مواد مخدر، شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ؛ به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران شهرستان اهر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان با انجام یک سری از تحقیقات و اقدامات تخصصی و فنی پلیسی یک نفر از فروشندگان مواد مخدر را شناسایی و مورد تعقیب و مراقبت نامحسوس قراردادند.

سرهنگ منفرد تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و در بازرسی از باغ شخصی متهم و خودرو وی مقدار نیم کیلو مواد مخدر تریاک که به‌صورت ماهرانه‌ای در داخل باغ جاسازی‌شده بود کشف و ضبط نمودند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا تعداد یک خودرو توقیف و یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ منفرد در پایان با تأکید بر اینکه یکی از اولویت‌های این فرماندهی مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر است گفت: تداوم طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در دستور کار پلیس شهرستان بوده و در طول سال باقدرت ادامه خواهد داشت. شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و یا هرگونه اخبار در خصوص فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.