کد خبر : 105445
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 می 2017 - 9:36
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عده‌ای برای پنج رأی بیشتر به امام معصوم یا مدافعان حرم توهین می‌کنند بسته هستند

عده‌ای برای پنج رأی بیشتر به امام معصوم یا مدافعان حرم توهین می‌کنند

عده‌ای برای پنج رأی بیشتر به امام معصوم یا مدافعان حرم توهین می‌کنند

نشست روشنگری به همت حوزه بسیج کارمندی و کارگری مالک اشتر و پایگاه بسیج شهرداری نجف الاشرف و با کمک شهردار و روابط عمومی شهرداری در محل نمازخانه شهرداری برگزار شد.

به گزارش اهروصال؛ نشست روشنگری در محل نمازخانه شهرداری و باهمت بسیج مالک اشتر و پایگاه بسیج شهرداری نجف الاشرف برگزار شد. در این نشست شهردار اهر مهندس اعیانی ضمن خیرمقدم گویی و آرزوی توفیق روزافزون برای مدافعان حرم گفت: وجود این‌گونه اشخاص برای کشورمان برکت است و شخصی باید احمق باشد که این را نفهمد. امنیت خود را مدیون خون شهدا هستیم. ما به شهیدان رحمت می‌فرستیم درحالی‌که آن‌ها نیازی به این کار ندارند و پیش پروردگارشان روزی می‌خورند.

در ادامه حجت‌الاسلام ممی زاده مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه اهر گفت: یک آیه شریفه در قرآن کریم است که ۳ بار تکرار شده و نشان از شأن و اهمیت این آیه دارد. یکی در سوره توبه آیه ۳۳، دیگر ۲۸ سوره فجر و آیه ۹ سوره کهف. قسمتی که در این آیه مبارک جالب است از آینده خبر دادن خداوند متعال است.

وی در ادامه افزود: هر پیامبر برای اینکه ادعای خود را ثابت کند نیاز به معجزه داشت و معجزه را به‌جز در پیامبران در هیچ‌کس دیگر نمی‌توان یافت. تمام معجزات پیامبران مختص زمان خودشان بوده و از بین رفته است به‌جز قرآن که معجزه پیامبر اسلام (ص) است و تا ابد هم می‌ماند؛ یعنی در جهان کنونی و در عصر حاضر تنها یک معجزه وجود دارد و آن‌ها قرآن است.

برخی آیات قرآن از آینده خبر داده‌اند مثل آیه‌ای که در آن اشاره به فتح و نصرت مسلمانان شده است. گرچه مشرکان نمی‌پسندند ولی این وعده‌ای است که خداوند در قرآن داده است و می‌فرماید این اتفاق قطعاً خواهد افتاد. دو نظر برای این آیه وجود دارد یکی آنکه اسلام ازنظر منطقی غلبه پیدا می‌کند یعنی اسلام حرف برای گفتن دارد و اگر مناظره بین ادیان باشد می‌تواند غلبه کند چون دین منطقی است و بقیه ادیان تحریف‌شده‌اند. ولی علمای شیعه معتقدند اگر این‌گونه باشد خبر از آینده نداده است زیرا اسلام از همان اول با منطق بر تمام ادیان غلبه پیداکرده است و حقانیت آن ثابت‌شده است. به همین دلیل مشرکان می‌ترسیدند که مردم با پیامبر (ص) صحبت کنند و می‌گفتند پیامبر اسلام ساحر است و با کلامش مردم را سحر می‌کند. پس نتیجه می‌گیرم منظور غلبه حاکمیتی است؛ یعنی در سراسر جهان اسلام حکومت کند و این موضوع تا به امروز اتفاق نیفتاده است.

وی در ادامه اظهار داشت: اکنون ۱۷ میلیون یهود باقدرت و ثروتی که در اختیاردارند به دنیا حکومت می‌کنند و کشورهایی مانند آمریکا به‌نوعی مستعمره اسرائیل حساب می‌شوند. حتی خود آمریکا اعتراف کرده که برای تأمین امنیت اسرائیل با ایران مذاکره کرده است.

وی با توجه به دشمنی یهود با اسلام اذعان داشت: خداوند متعال در قرآن کریم یهود و صهیونیست را دشمن اصلی اسلام دانسته است. عده‌ای تصور می‌کردند که هزاره سوم هزاره پایان اسلام است ولی این‌گونه نشد. اکنون می‌گویند با قوانین اسلامی نمی‌توان کشوری را اداره کرد چون قوانین آن مربوط به ۱۴۰۰ سال پیش است و جمهوری اسلامی ایران را که نماد حکومت اسلامی آن‌هم ۴ دهه متوالی است را تحت‌فشار گذاشته‌اند تا نابود شود و ادعای خود را ثابت کنند. حکومت اسلامی فقط با ظهور امام زمان (عج) محقق خواهد شد و کل دنیا اسلامی خواهد شد. حکومت اسلامی ۳ مرحله دارد: مرحله اول انقلاب اسلامی بود که محقق شد. مرحله دوم نظام اسلامی و در رأس آن ولی‌فقیه بود که محقق شده است ولی مرحله آخر دولت اسلامی با قوانین اسلامی است که هنوز کاملاً در ایران محقق نشده و برخی قوانین ما با اسلام مغایرت دارد.

حجت‌الاسلام ممی زاده با اشاره به حلال و حرام بودن چیزی در اسلام گفت: عده‌ای می‌گویند فلان چیز را پیامبر یا مراجع حرام یا حلال کردند ولی این اشتباه است؛ پیامبر از خود اختیاری نداشت تا چیزی را حرام یا حلال کند. اکنون مراجع می‌گویند معاملات بانکی ربوی است و فتوا به حرام بودن آن داده‌اند. ولی عده‌ای حرف شاه را می‌زنند و به مراجع تقلید می‌گویند در کار بانک‌ها و اداره دولت دخالت نکنید. ما مدعی هستیم حکومتی شبیه به حکومت امام زمان (عج) را پایه‌ریزی می‌کنیم و می‌خواهیم به آن نزدیک شویم یا حداقل اندازه کوچکی از آن شویم.

وی در خصوص پاسداری از حکومت اسلامی افزود: پاسداری از حکومت اسلامی مهم‌تر از پاسداری از خود امام زمان (عج) زیرا ائمه ما جان خود را درراه پاسداری از حکومت اسلامی فدا کرده‌اند. پس ما باید برای تقویت جمهوری اسلامی تلاش کنیم. تمام دنیا در مقابل جمهوری اسلامی ایران قد علم کرده‌اند زیرا می‌بینند که حکومت اسلامی و بیداری اسلامی کم‌کم در کل دنیا نفوذ می‌کند. ما نمی‌توانیم بگوییم چون ما باکسی کاری نداریم پس دشمن نیز با ما کاری ندارد.

وی در خصوص مسائل منطقه افزود: اکنون اکثر پایگاه‌های نظامی کشور آذربایجان در دست اسرائیل است. وقتی جای پای آمریکا و اسرائیل محکم شد اولین اتفاقی که افتاد گفتند رژه هم‌جنس‌بازان راه بیفتد. اکنون اکثر اسلام‌گرایان در زندان به سر می‌برند. آن‌ها دم از آزادی می‌زنند؛ اگر آزادی است چرا در محرم هیئت‌ها اجازه عزاداری در خیابان ندارند ولی هم‌جنس‌بازان اجازه راه‌پیمایی در سطح شهر رادارند؟

وی در خصوص مسائل داخلی ایران مطرح کرد: عده‌ای می‌گفتند که آمریکا می‌تواند با یک دکمه کل سیستم دفاعی ایران را از بین ببرد ولی بعد از دیدن قدرت نظامی ایران گفتند نه نمی‌تواند ما هم چیزهایی داریم. امروزه جمهوری اسلامی ایران می‌تواند موشکی بسازد که با برد ۳ هزار کیلومتر است. این‌گونه موارد است که سایه جنگ را از سر کشور دور کرده است. این مردم بودند که سایه جنگ را از سر کشور دور کردند نه مذاکره با آمریکا. امروزه عصر، عصر موشک با گفتمان است. اگر موشک نباشد که وارد گفتمان نمی‌شدند و به سرنوشت لیبی دچار می‌شدیم. آمریکا تعهد کرد که امنیت لیبی را تأمین کند ولی با نابودی سیستم دفاعی لیبی با مذاکرات؛ به لیبی حمله کرد.

وی در آخر افزود: عده‌ای برای پنج رأی بیشتر به امام معصوم یا مدافعان حرم توهین می‌کنند. این کار دور از انصاف و انسانیت است. شخصی که میلیاردی هزینه می‌کند و می‌گوید برای خدمت به مردم آمده‌ام. اگر راست می‌گفت این‌قدر هزینه نمی‌کرد. اکنون با این مقدار هزینه آمده است تا چندین برابر آن را از جیب مردم بیرون بکشد و جبران کند.

تصاویر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.