کد خبر : 105433
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 می 2017 - 10:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای «تغییر» به خواست عموم مردم تبدیل شده بسته هستند

«تغییر» به خواست عموم مردم تبدیل شده

«تغییر» به خواست عموم مردم تبدیل شده

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه امروز «تغییر» به خواست عموم مردم تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: ما اکنون به این نتیجه رسیده‌ایم که مردم یک تغییر عظیم در سیستم اجرایی کشور می‌طلبند.

به گزارش اهروصال ، محمدیوسف شاکری عصر امروز در نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات رمورد تاکید ماست و تجلی اراده جمعی ملت باید در تراز جمهوری اسلامی و سابقه تمدنی ایران اسلامی باشد تا به انتخاب اصلح برسند.

وی افزود: دیگر هدف مهم انتخابات تجلی اراده جمعی است. این انتخابات یک فرصت بزرگ برای معرفی و شناسایی ظرفیت‌هاست و باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه  امروز «تغییر» به خواست عموم مردم تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: ما اکنون به این نتیجه رسیده‌ایم که مردم یک تغییر عظیم در سیستم اجرایی کشور می‌طلبند، زمانی که با اقشار مختلف مردم صحبت می‌کنیم درمی یابیم که راجع به آینده خود نگران هستند.

وی عزت، کار، کرامت، آرامش و نشاط واقعی خواسته جدی مردم دانست و افزود: آسایش باید به آرامش بیانجامد و این زمانی محقق می‌شود که انتخاب مردم صحیح باشد و به رفتار حکیمانه و عاقلانه رأی دهند.

شاکری، با اشاره به اینکه عملکرد گذشته حجت‌الاسلام رئیسی، توانمندی وی را به اثبات می‌رساند، گفت: ایشان فردی توانمند و موفق در عرصه‌های مدیریتی است که هیچگاه به عنوان طعمه به هیج مسئولیتی نگاه نکرده است.

وی با اشاره به اینکه دروغ ممنوع است و حتی به خود نباید دروغ بگوییم، افزود: دادن وعده‌های دروغی که قابلیت اجرا ندارد زیبنده کاندیداهای ریاست جمهوری در ایران نیست و باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان شرقی، مردم را دارای سنجه‌های درست و صحیح برای انتخاب فرد اصلح دانست و تاکید کرد: مردم فارغ از آمار و ارقام وقتی می‌بینند که سفره‌هایشان خالی است، فساد در اشکال مختلف بیداد می‌کند، جوانان در امر اشتغال و ازدواج بازمانده‌اند، به صورت طبیعی برخی شاخصه‌ها را برای انتخابات در نظر می‌گیرند.

وی ادامه داد:  دروغ و ریا، بگومگوها و تنش‌های سیاسی در انتخابات ارزشی ندارد و باید به فکر حل مشکلات مردم بود. باید تحول مدیریتی بدون تخریب رقبا و با نقد منصفانه برای حل مشکل محرومان و فقرزدایی و کاهش شکاف طبقاتی باشد چراکه آسیب‌های اجتماعی با این شکاف‌ها افزایش چشمگیری داشته است.

شاکری، با بیان اینکه بیش از ۱۱ میلیون جوانِ در آستانه ازدواج داریم، افزود: با اجرای اقتصاد مقاومتی است که می‌توانیم مسکن و اشتغال جوانان را به سرانجام برسانیم، ضمن اینکه مبارزه با اشرافی گری و فساد و… باید در رأس برنامه‌ها قرار گیرد و تلاش همگی برای رفع فقر و ایجاد رونق و اشتغال باشد.

وی درباره تاریخ سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: تراز تبریز و استان ما در انتخابات بالاست و به همین دلیل حضور آیت‌الله رئیسی در تبریز هم خواسته ما و هم خواسته خودشان است ولی هنوز از زمان دقیق آن نمی‌توان اظهار نظر کرد اما تلاش خود را می‌کنیم که این سفر به تاخیر نیفتد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان شرقی، مهاجرت نیروی انسانی از استان را تهدیدی برای آذربایجان شرقی دانست و گفت: وضعیت مس سونگون زجر آور است که صنعت در استان ما است ولی خروجی معادن به کرمان می‌رود و آنجا به فرآورده تبدیل می‌شود و اشتغال زیادی را با خود می‌برد. مردم می‌پرسند که درآمد حاصل از این‌ها به کجا می‌رود و چگونه هزینه می‌شود، چرا باید اشتغال این منطقه در منطقه دیگری ایجاد شود و جوانان ما بیکار باشند.

 

وی درباره فعالیت ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی در استان گفت: ۲۲ستاد در مجموع در استان فعالیت می‌کنند که تنها یکی از آن‌ها متعلق به تبریز است. فعالیت ستادها پس از زمانی که قانون اجازه رسمی داد با اندک هزینه‌ آغاز شد.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.