کد خبر : 105410
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 می 2017 - 22:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اعتراض شدید کارگران به وضعیت معیشتی خود حین سخنرانی رئیس‌جمهور/ وقتی مجری برنامه کارگران را به خُرد کردن دهان تهدید می‌کند بسته هستند

اعتراض شدید کارگران به وضعیت معیشتی خود حین سخنرانی رئیس‌جمهور/ وقتی مجری برنامه کارگران را به خُرد کردن دهان تهدید می‌کند

اعتراض شدید کارگران به وضعیت معیشتی خود حین سخنرانی رئیس‌جمهور/ وقتی مجری برنامه کارگران را به خُرد کردن دهان تهدید می‌کند

همزمان با سخنرانی حسن روحانی، رئیس‌جمهور در روز جهانی کارگر در مرقد امام(ره)، کارگران با اعتراض شدید درباره وضعیت اقتصادی و معیشتی خود شعار «عزا عزاست امروز….روز عزاست امروز….زندگی کارگر رو به فناست امروز» سر دادند.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز (دوشنبه) در مراسم بزرگداشت روز جهانی کارگر که در حرم مطهر امام‌خمینی (ره) برگزار شد، سخنرانی کرد.

اما در حین سخنرانی رئیس‌جمهور، کارگران اعتراض شدیدی به وضعیت اقتصادی و معیشتی خود کرده و از عملکرد دولت یازدهم انتقاد کردند.

کارگران در این مراسم با شعارهای «عزا عزاست امروز….روز عزاست امروز….زندگی کارگر رو به فناست امروز» و همچنین «عزا عزاست امروز….روز عزاست امروز….جامعه کارگری…..صاحب عزاست امروز»، اعتراض شدید خود را نسبت به عملکرد دولت فعلی اعلام کردند.

اما پس از پایان سخنرانی رئیس‌جمهور، مجری برنامه حسن روحانی کارگران معترض را که حقوق قانونی خود را مطالبه می‌کردند، تهدید به مزدوری و خُرد کردن دهان کرد!

انتهای پیام/

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.