کد خبر : 105333
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آوریل 2017 - 23:22
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای به مناسبت هفته جوان برنامه های متنوع ورزشی، فرهنگی و هنری در شهرستان اهر برگزار می شود بسته هستند

به مناسبت هفته جوان برنامه های متنوع ورزشی، فرهنگی و هنری در شهرستان اهر برگزار می شود

به مناسبت هفته جوان برنامه های متنوع ورزشی، فرهنگی و هنری در شهرستان اهر برگزار می شود

امسال نیز بنا به‌پیش بینی‌های صورت گرفته از روز ۱۸ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه مصادف با شب نیمه شعبان هفته گرامیداشت جوان در پیش رو است و اقدامات اجرایی برای این ایام طراحی‌شده تا این هفته در شأن جوانان شهرستان برگزار شود.

به گزارش اهروصال، جلیل علی جانپور بابیان اینکه حضرت علی‌اکبر دارای شخصیت بالای معنوی و اخلاقی است و از جهت سیرت و خلق‌وخوی، شبیه‌ترین مردم به پیامبر اکرم (ص) بود اذعان داشت: امسال نیز بنا به‌پیش بینی‌های صورت گرفته از روز ۱۸ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه مصادف با شب نیمه شعبان هفته گرامیداشت جوان در پیش رو است و اقدامات اجرایی برای این ایام طراحی‌شده تا این هفته در شأن جوانان شهرستان برگزار شود.

 

وی گفت: هدف از برگزاری هفته جوان با معرفی جوان شایسته طراز اول اسلام با توجه به ابعاد شخصیتی حضرت علی‌اکبر (ع) دانست و گفت: تقویت امید، نشاط ایمان و خودباوری، عفت، هویت، حیا و غیرت جوان مسلمان ایرانی، معرفی شخصیت‌های متعالی و ارائه الگوهای شایسته برای جوان امروز، اهتمام به ترویج و تبیین دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در حوزه جوانان و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه جوانان از دیگر اهداف این برنامه است.

علی جانپور ادامه داد: فرهنگ‌سازی این روز به‌عنوان روز جوان باید در دستور کار قرار گیرد و خوشبختانه این امر بعد از چند سال به‌صورت ویژه جاافتاده و معرفی دستاوردها و برنامه‌های امور جوانان وبرترین‌های جوانان باید مدنظر قرار گیرد.

 

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان به برنامه‌های این هفته اشاره کرد و افزود: عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران به‌ویژه شهدای ورزشکار تجلیل از نخبگان قرآنی و دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهرستان اهر از برنامه معنوی اداره در آغاز این هفته پربرکت خواهد بود.

 

وی افزود: نورافشانی، تبلیغات و نصب بنر و پلاکارد در سطح شهر و برنامه‌های مشترک با ادارات فرهنگی شهرستان با موضوع جوانان و خانواده و دیدار جوانان با فرماندار محترم و ورزش دوست از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

 

علی جانپور گفت: جلسه با رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان جهت شناسایی نخبگان ورزشی رشته‌های مختلف ورزشی برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور فرماندار و اعضای محترم ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان و برگزاری مجلس مشورتی جوانان شهرستان و افتتاح خانه جوان شهرستان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ادامه داد: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر، مراسم جشن از روز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) تا میلاد حضرت امام مهدی (عج) در سه‌نقطه مختلف شهرستان ازجمله مسجد شیخ عماد و سالن اداره ارشاد و سالن ورزشی حضرت ولیعصر باهدف ایجاد شورونشاط در بین جوانان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: در برگزاری جشن‌های این ایام فرمانداری شهرداری سپاه ناحیه اهر بسیج ورزشکاران بسیج هنرمندان اداره ارشاد اسلامی تشکل‌های مردم‌نهاد شهرستان و ستاد اقامه نماز شهرستان و ستاد منتظران مهدی (عج) و اداره ورزش و جوانان وادارات عضو ستاد ساماندهی امور جوانان همکاری خواهند داشت و جشن ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) باشکوه‌تر از همه‌سال‌ها برگزار خواهد شد.

 

 

 

علی جانپور تصریح کرد: همایش کوه روی جوانان و همایش پیاده‌روی خانوادگی و تکمیل بانک اطلاعات جوانان نیز از دیگر برنامه‌های هفته جوان خواهد بود.

 

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های هفته جوان راه‌اندازی مرکز مشاوره رایگان ازدواج با همکاری بهزیستی کمیته امداد حضرت امام و آموزش‌وپرورش شهرستان

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان به برنامه‌های فرهنگی این هفته اشاره کرد و اظهار کرد: برگزاری عصر شعر جوان توسط انجمن ادبی اداره فرهنگ و ارشاد اجرای تئاتر با موضوع جوانان در اماکن عمومی شهر، همایش بزرگ جوانان مهدوی به مناسبت هفته جوان و میلاد حضرت ولیعصر (عج) و پاک‌سازی دامنه‌های قیزیل قیه از سوی جوانان با همکاری سمن‌های حوزه محیط‌زیست از برنامه فرهنگی این هفته است.

 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) گفت: تقدیر از جوانان نمونه و نخبه در حوزه‌های علمی و دانشگاهی، ورزشی، مخترع و مبتکر، فعال قرآنی، سرباز جوان نمونه، طلبه جوان نمونه، ورزشکار جوان نمونه از رئوس فعالیت‌های این جشنواره است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.