کد خبر : 105234
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 آوریل 2017 - 13:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مشکل اصلی مردم ما مشکل اقتصادی است نه حمله نظامی/ استکبار جهانی هیچ خطر نظامی برای ما ایجاد نمی کند بسته هستند

مشکل اصلی مردم ما مشکل اقتصادی است نه حمله نظامی/ استکبار جهانی هیچ خطر نظامی برای ما ایجاد نمی کند

مشکل اصلی مردم ما مشکل اقتصادی است نه حمله نظامی/ استکبار جهانی هیچ خطر نظامی برای ما ایجاد نمی کند

نشست بصیرتی کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه اهر ۴ اردیبهشت ماه با حضور دکتر رمضانیان مسئول بسیج فرهنگیان کشور، مسئولین استانی و شهرستانی در محل سالن اداره تبلیغات اسلامی اهر برگزار شد.

به گزارش اهروصال؛ نشست بصیرتی کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه اهر با حضور دکتر رمضانیان مسئول بسیج فرهنگیان کشور، مسئولین استانی و شهرستانی در محل سالن اداره تبلیغات اسلامی اهر برگزار شد. این برنامه با قرائت قرآن کریم و خیر مقدم گویی سرهنگ ایمانی فرمانده سپاه ناحیه اهر کار خود را آغاز کرد.

دکتر رمضانیان مسئول بسیج فرهنگیان کشور ضمن ذکر صلوات، تبریک عید مبعث و خیر مقدم گویی گفت: شما وقتی که امروز به منطقه و ایران نگاه می کنید حقایقی را در سطح منطقه می بینید. ولی وقتی به برخی رسانه ها رجوع می کنید می بینید که رسانه ها در حال القای واقعیت های مجازی به مردم ایران و منطقه هستند که سنخیتی با واقعیت امروز جامعه ندارد. در چنین شرایطی و وضعیتی آن چیزی که اهمیت پیدا می کند و رسالت عده ای از افراد که قدرت تحلیل دارند این است که آنچه در واقعیت وجود دارد آنرا برای مردم بازگو بکنند تا رسانه ها نتوانند با انگیزه های سیاسی جریان سازی کنند. وظیفه این اشخاص این است که مردم جامعه را با واقعیت ها آشنا بکنند تا مردم بر اساس واقعیت ها به صحنه بیایند نه بر اساس واقعیت های واژگونی که رسانه ها نشان می دهند.

وی در ادامه مطرح کرد: رسانه ها تلاش می کنند مردم را بی دلیل بترسانند تا بر این موج ترس مردم سوار شوند و مردم ایران دست از آرمان ها بردارد. کاری میکنند که مردم آن چیز را که باید ببینند؛ نبینند و چیز های غیر مهم را مهم و درشت ببینند.

وی اظهار داشت: یکی از کارهای شیطنت آمیز و وارونه نشان دادن ها امروزه به وضوح در صحنه بین المللی شاهد آن هستیم وارونه نشان دادن خطر ها است. آنها تلاش می کنند حواس مردم را پرت کنند و به مردم نشان دهند که مردم ایران امروزه خطر جنگ ایران را تهدید می کند مردم از آرمان هایشان دور شوند در حالی که واقعیت کشور این نیست. خطر و تهدید کشور تهدید جنگ نیست، خطر و تهدید اصلی خطر مشکل اقتصادی کشور است، مردم ما از مشکلات اقتصادی رنج می برند. مردم ما در هیچ میدانی کم نگذاشتند واگر درست متوجه مسئله بشوند این میدان را نیز از دست دشمن در می آورند.

دکتر رمضانیان با توجه به مشکلات اقتصادی امروز جامعه گفت: مردم ما امروزه از هیچ چیز بیشتر از مشکلات اقتصادی رنج نمی برند و دشمن قصد دارد تفکر مردم را از این مسئله دور کند تا نتوانند برای آن راه و چاره ای پیدا کنند. شما شاهد هستید که چندین سال پیاپی حضرت آقا شعار سال را به اقتصاد اختصاص می دهند. ایشان اصرار دارند که مردم واقعیت های جامعه را بفهمند ولی رسانه ها اصرار دارند که حواس مردم را از اقتصاد دور کنند و درگیر یک جنگ واهی بکنند.

وی در پاسخ به کسانی که بیان می کنند که امروز خطر جنگ وجود دارد و یک سری اقدامات و مدیریت انقلابی را مقدمه بروز جنگ می دانند گفت: شما یا از مولفه های قدرت خبر ندارید؛ یا از وضعیت و توان دفاعی خبر ندارید؛ یا دارید و قصد و غرضی غیر از این دارید. حقیقتا آن چیزی که آینده انقلاب را به چالش می کشد و بدون جنگ ریشه انقلاب را می خورد مشکل اقتصادی است و حاکمان و دولت مردانی که نتوانند از عهده اداره زندگی مردم بر بیایند؛ آن جامعه ماندگاری پیدا نمی کند. آن جامعه نمی تواند الگو و اسوه معرفی شود.

وی در ادامه افزود: اعتیاد، بالا رفتن سن ازدواج، رشد طلاق و امثال این ریشه در مشکلات اقتصادی دارد. نبود اتحاد در جامعه و اراده برای مقابله در جنگاست که دشمن را تحریک به حمله و جنگ با کشور می کند. مهاجم وقتی دست به جنگ می زند که خاطر جمع باشد که پیروز جنگ است؛ اگر احتمال بدهد که پیروز جنگ نیست جرئت حمله نمی کند. دشمن قادر به این کار نیست؛ ما قدرت دشمن را رصد می کنیم؛ استکبار هیچ خطری برای ما ایجاد نکرده است بجز مشکل اقتصادی که اگر این خطر هم رفع بشود دشمن هیچ مشکلی برای ما نمی تواند ایجاد کند.

وی با توجه به مشکل اقتصادی مطرح کرد: اگر باورمان بشود مشکل اصلی ما مشکل اقتصادی است می توانیم با یاری همدیگر این مشکل را حل کنیم. ما نوع نگاهمان به اقتصاد، نگاهی است که بتواند برای ما عدالت ایجاد بکند. فرهنگ و الگوی اقتصاد لیبرال سرمایه داری هرگز حرفی از عدالت نخواهد زد و اساس آن فقط ایجاد حفظ منافع بیشتر حتی به قیمت دست درازی به منافع دیگران است. این طرز تفکر نه اینکه کسی را نجات نمی دهد بلکه بیشتر باعث غرق شدن در منجلاب می شود. با این طرز تفکر نمی توانیم طعم عدالت را بچشیم.

وی اظهار داشت: امروزه تنها چیزی که انقلاب اسلامی توانسته صادر کند نظام دفاعی است و آن برگرفته از فرهنگ عاشورایی است. دشمن به شدت وحشت دارد که این جامعه به الگوی اقتصاد اسلامی هم دست پیدا کند و با صادر آن شکست ناپذیر شود. مردم باید متوجه مسئله اصلی جامعه امروز ما باشند تا راه حل و علاجی برای این موضوع پیدا کنند.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور در ادامه خاطر نشان کرد: از بین بردن این انقلاب از ناحیه غیر اقتصادی و غیر مفاسد تقریبا غیر ممکن است پس مردم هم این روزنه را پر بکنند و هوشیار باشند. دشمن در حال تقویت این روزنه و مشکلات اقتصادی در کشور است. اگر مردم وظیفه ای پیدا می کنند آن انتخاب و مطالعه مسئول و حساب کشیدن از مسئول است.

وظیفه مردمی در بدنه اجتماع آشنا کردن مردم با درد اصلی جامعه است و هرکی تواناتر و قادرتر باشد او اصلح تر است.

ما اصلح می خواهیم امروز جلوی تعطیلی کارخانه ها را بگیرد، معیشت مردم را راه بندازد، جلوی رشد طلاق را بگیرد.

در جامعه اسلامی بالا رفتن سن ازدواج جوانان ارزش نیست، بالا رفتن آمار طلاق ارزش نیست.

تعلقات و وابستگی حزبی سبب نشود که اختلاس ها و کم و کاستی ها را جور دیگر به مردم معرفی کنند. دست از تعلقات و وابستگی حزبی بردارید و به فکر معیشت مردم باشید.

وی در آخر مطرح کرد: مردم در این میدان باید تشخیص بدهند و مردی را به میدان بیاورند که اینکاره باشد و بتواند مشکلات اقتصادی مردم را حل کند.

تصاویر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.