کد خبر : 104993
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آوریل 2017 - 14:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ترمیم مناطق سیل‌زده هرچه سریع‌تر باید انجام شود/ سپاه در نحوه‌ی مدیریت کشور نقد منصفانه دارد/ نظام فاقد استقلال اقتصادی به استقلال سیاسی نمی‌رسد بسته هستند

ترمیم مناطق سیل‌زده هرچه سریع‌تر باید انجام شود/ سپاه در نحوه‌ی مدیریت کشور نقد منصفانه دارد/ نظام فاقد استقلال اقتصادی به استقلال سیاسی نمی‌رسد

ترمیم مناطق سیل‌زده هرچه سریع‌تر باید انجام شود/ سپاه در نحوه‌ی مدیریت کشور نقد منصفانه دارد/ نظام فاقد استقلال اقتصادی به استقلال سیاسی نمی‌رسد

سردار کریمیان گفت: نیروهای سپاه و بسیجیان از همان ساعات اولیه وقوع سیل به کمک مردم رفتند و هم‌اکنون نیز تلاش‌های سپاه برای کمک به سیل‌زدگان ادامه دارد.

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، سردار غلام‌عسگر کریمیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن جلسات ستاد فرماندهی سپاه عاشورا برگزار شد با اشاره به حادثه‌ی دردناک سیل، ابراز داشت: پل‌سازی، ساخت مسکن و برگرداندن مناطق سیل‌زده به وضعیت سابق باید با حداکثر سرعت انجام یابد.

وی با تبریک روز ارتش، عنوان کرد: دوم اردیبهشت‌ماه سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که هدف از ایجاد آن در مقاطع اول انقلاب، پر کردن خلأ امنیتی و انتظامی بود و اقشار مختلف مردم با احساس تکلیف به این مجموعه پیوستند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب وظیفه اصلی سپاه است، اظهار داشت: سپاه در نحوه‌ی مدیریت کشور نقد دارد و باید هم داشته باشد اما نقدمان منصفانه است و در عرصه‌ی حاضر پیش‌ از قبل به انسجام نیاز داریم.

وی خاطرنشان ساخت: ما اکنون در وسط میدان جنگ هستیم و به برکت شهدا و مدافعان حرم نا امنی در حد صفر است، برای این امنیت خیلی از چشم‌ها باز و اشخاص زیادی در معرض خطر هستند؛ باید قدر این امنیت را بدانیم و برای تدام آن تلاش کنیم تا بتوانیم مراحل بعدی انقلاب را تحقق دهیم.

سردار کریمان، انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را از اهداف اصلی انقلاب دانست و تاکید کرد: آثار جنگ سخت مشهود است ولی جنگ نرم خزنده حرکت می‌کند، نظامی که استقلال اقتصادی نداشته باشد استقلال سیاسی هم نخواهد داشت و شعارها در حد شعار باقی خواهند ماند.

وی اظهار داشت: اگر بتوانیم درست مدیریت کنیم دستمان به طرف دشمن دراز نخواهد شد که مشاهده می‌شود بعضی وقت‌ها به طرف دشمن هم دست دراز می‌کنند.

فرمانده سپاه عاشورا در تشریح چالش‌های داخلی و خارجی، بیان کرد: در چالش خارجی دشمن مقابل معلوم است و استکبار جهانی دشمن اصلی ما است، در بحث چالش‌های داخلی افکار سکولار و لیبرالیسم چالش اصلی نظام می‌باشد.

وی متذکر شد: این افکار درصدد نفوذ به بدنه‌ی حاکمیت می‌باشند،  دشمن نمی‌تواند به کشورمان چپ نگاه کند مگر اینکه افرادی در داخل به آن‌ها کمک کنند و چراغ سبز نشان دهند.

سردار کریمیان با بیان اینکه منافع کشور در اولویت است و هرکس در این خط حرکت کند مورد قبول واقع می‌شود، تصریح کرد: آن‌هایی که از حاکمیت به نفع خود و ترویج روحیه اشرافی‌گری استفاده کنند در مقابل خدا و مردم مذموم هستند و سپاه پاسداران به این افراد باج نخواهد داد.

وی در پایان تاکید داشت: سپاه خادم مردم است و در مردم داری و مردم نوازی حرف اول را می‌زند، در واقع سپاه سپاه فدایی مردم و انقلاب بوده و هرجا احساس مسئولیت کند وارد عرصه می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.