کد خبر : 104985
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آوریل 2017 - 12:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حفظ آبروی افراد و حفظ اسرار مردم از واجبات عقلی و قانونی است بسته هستند

حفظ آبروی افراد و حفظ اسرار مردم از واجبات عقلی و قانونی است

حفظ آبروی افراد و حفظ اسرار مردم از واجبات عقلی و قانونی است

مطابق ماده ۴۸ قانون انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا تائید هیئت محترم نظارت و اعلام رسمی هیئت محترم اجرایی هرگونه اعلام نظر، گزارش و هرگونه انتشار مطالب در خصوص صلاحیت افراد ممنوع و خلاف مقررات است و تاکنون هیئت نظارت هیچ‌گونه اظهارنظری در مورد کاندیداها انجام نداده است.

مرتضی یوسف زاده عضو هیئت نظارت انتخاباتی اهر در گفتگو با اهروصال مطرح کرد: ما مکلف به رعایت قانون هستیم و حفظ آبروی افراد و حفظ اسرار مردم از واجبات عقلی و قانونی است. مطابق ماده ۴۸ قانون انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا تائید هیئت محترم نظارت و اعلام رسمی هیئت محترم اجرایی هرگونه اعلام نظر، گزارش و هرگونه انتشار مطالب در خصوص صلاحیت افراد ممنوع و خلاف مقررات است و تاکنون هیئت نظارت هیچ‌گونه اظهارنظری در مورد کاندیداها انجام نداده است.

وی در ادامه افزود: در خصوص نحوه رد و یا تائید کاندیداها بایستی متذکر گردم اگر افرادی در هیئت اجرایی تأییدشده‌اند. مطابق قانون صلاحیت آنان در هیئت نظارت شهرستان در حال بررسی است و اگر نفراتی توسط هیئت محترم اجرایی رد شده باشند بعد از اعلام اسامی و ارسال شکایت در مهلت قانونی توسط هیئت نظارت محترم استان مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ما وظیفه‌داریم هرگونه اعلام نظر خود را مطابق ماده‌قانونی دربندهای ۲۶ و ۲۹ قانون انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اعلام نماییم و اعلام نظر جناحی و احساسی مغایر با منشور قانونی بوده و تخلف محسوب می‌گردد و مطابق مواد اشاره‌شده دلایل رد توسط کاندیداهای محترم قابل‌پیگیری است.

یوسف زاده اظهار داشت: نکته قابل‌توجه اینکه بعد از اعلام نظر مطابق ماده ۲۶ اصلاحی و ماده ۲۹ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تکلیف انتخاب شخصیت اصلح و کارآمد بر عهده مردم عزیز و بزرگوار خواهد بود و امیدواریم منتج به نتیجه مطلوب و احسن گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.